Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki
Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot
Małgorzata Maćkowiak
Ważniejsze wystawy: Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego Szczecin 1984, Wystawa Malarstwa - Norymberga 1984, Stypendyści Ministerstwa Kultury i Sztuki Kraków BWA 1985, Wystawa Malarstwa Norymberga Niemcy 1985, Szancenbach i uczniowie Kraków, Warszawa "Zachęta", Sopot 1988, Wystawy malarstwa: Bamberg (Niemcy), Wiedeń (Austria)1990, Lion, Canes, Paryż (Francja) 1992, w latach 1993-1997 współpracowała z galeriami w Boca Raton i West Palm Beach w USA Kielce 1998 /wyróżnienie/, wystawy okręgu ZPAP w Krakowie 1995-1999 /Salon Jesienny, Mały Format, wystawa w Ryzach Papieru 2005 (Ostrołęka) w 2008 roku Centrum Medyczne w Chur - Szwajcaria, kwiecień - maj 2008. Uczestniczyła także w około 30 wystawach poplenerowych w kraju i poza granicami. W latach 2000-2007 kilka wystaw zbiorowych w Kijowie (Ukraina) między innymi wystawa Papier Kijów 2002 Uniwersytet w Kijowie i Galeria Mastierskaja. W latach 2000-2007 wraz z członkami Stowarzyszenia Wiklina wystawiała prace na kilkunastu wystawach, między innymi w Łodzi, Warszawie, Kielcach, Krakowie, Przemyślu i Kijowie. Wystawy indywidualne w Krakowie 1986, 1988 oraz 2005, 2006, Zakopane 2006, Warszawa (galeria Farbiarnia na Pięknej 2007) oraz Kijów (Ukraina) 2000 Galeria "Tryptych" i Galeria "Irina" (2007) Rybnik 2008, Galeria Beskidzka 2008. Prace w zbiorach prywatnych w kraju i zagranicą oraz realizacje malarstwa monumentalnego i iluzorycznego w USA i Polsce.
* * * Myślę, że Małgorzata Maćkowiak wierzy w wartości ponadczasowe malarstwa. W uwzględnienie w obrazie egzystencji światła i światłocienia, i wiązanie z tym wartości barwnych. Ta wiara, to indywidualny kształt plamy malarskiej i własne w sposobie dotknięcia pędzla, które można by porównywać do charakteru pisma. Malarstwo takie wymaga wytrawności oka i sprawności warsztatowej. Należy dodać, iż odwołując się do metody klasycznej, malarstwo to swobodnie operuje wszystkimi barwami pryzmatu, zachowując jednak swoje preferencje w ciepłych gamach kontrastowanych do srebrzystych szarości budujących światło w obrazach i dodających im charakterystycznego blasku. Taka opozycja stanowi często dominantę obrazu i poprzez swoją dźwięczność w jakimś sensie staje się malarską wizytówką autorki. Pozostawmy zatem widzowi przyjemność smakowania i rozszyfrowywania wątków tematycznych prezentowanych na wystawie prac i osiągania tą drogą możliwie, mam nadzieję, najpełniejszej satysfakcji. (Roman Łaciak, Katalog 2007)* * * Malarstwo Małgorzaty Maćkowiak nie jest do końca z tego świata, któremu - nie zawsze dobrowolnie - przyglądamy się na co dzień. To taka zdrapka, pod którą kryje się bonus - rzeczywistość bardziej świetlista i moralna, w którym dla wszystkich chętnych wystarczy bezkolizyjnych ścieżek okalających wybujałe przestrzenie. Mimo całej bajkowości przedstawień, nie jest to lukrowanie świata i pozbawianie go istotnych pytań, tak jak w aspekcie fizycznym - nie jest to papka pigmentów z tubki, do których przyzwyczaiła nas współczesność. Prawdziwie solidnym fundamentem, wielką wartością malarstwa Małgosi Maćkowiak, jest fakt, że zanim odnajdziemy w nim anegdotę i własną narrację, to widzimy kawałek płótna pokrytego pulsującym laserunkami, szlachetnym kolorem i chcemy na nie patrzeć bez końca. A za to przecież - przede wszystkim - kochamy dobre malarstwo. (Katarzyna Krzykawska, 2006)
Ważniejsze wystawy: Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego Szczecin 1984, Wystawa Malarstwa - Norymberga 1984, Stypendyści Ministerstwa Kultury i Sztuki Kraków BWA 1985, Wystawa Malarstwa Norymberga Niemcy 1985, Szancenbach i uczniowie Kraków, Warszawa "Zachęta", Sopot 1988, Wystawy malarstwa: Bamberg (Niemcy), Wiedeń (Austria)1990, Lion, Canes, Paryż (Francja) 1992, w latach 1993-1997 współpracowała z galeriami w Boca Raton i West Palm Beach w USA Kielce 1998 /wyróżnienie/, wystawy okręgu ZPAP w Krakowie 1995-1999 /Salon Jesienny, Mały Format, wystawa w Ryzach Papieru 2005 (Ostrołęka) w 2008 roku Centrum Medyczne w Chur - Szwajcaria, kwiecień - maj 2008. Uczestniczyła także w około 30 wystawach poplenerowych w kraju i poza granicami. W latach 2000-2007 kilka wystaw zbiorowych w Kijowie (Ukraina) między innymi wystawa Papier Kijów 2002 Uniwersytet w Kijowie i Galeria Mastierskaja. W latach 2000-2007 wraz z członkami Stowarzyszenia Wiklina wystawiała prace na kilkunastu wystawach, między innymi w Łodzi, Warszawie, Kielcach, Krakowie, Przemyślu i Kijowie. Wystawy indywidualne w Krakowie 1986, 1988 oraz 2005, 2006, Zakopane 2006, Warszawa (galeria Farbiarnia na Pięknej 2007) oraz Kijów (Ukraina) 2000 Galeria "Tryptych" i Galeria "Irina" (2007) Rybnik 2008, Galeria Beskidzka 2008. Prace w zbiorach prywatnych w kraju i zagranicą oraz realizacje malarstwa monumentalnego i iluzorycznego w USA i Polsce.
* * * Myślę, że Małgorzata Maćkowiak wierzy w wartości ponadczasowe malarstwa. W uwzględnienie w obrazie egzystencji światła i światłocienia, i wiązanie z tym wartości barwnych. Ta wiara, to indywidualny kształt plamy malarskiej i własne w sposobie dotknięcia pędzla, które można by porównywać do charakteru pisma. Malarstwo takie wymaga wytrawności oka i sprawności warsztatowej. Należy dodać, iż odwołując się do metody klasycznej, malarstwo to swobodnie operuje wszystkimi barwami pryzmatu, zachowując jednak swoje preferencje w ciepłych gamach kontrastowanych do srebrzystych szarości budujących światło w obrazach i dodających im charakterystycznego blasku. Taka opozycja stanowi często dominantę obrazu i poprzez swoją dźwięczność w jakimś sensie staje się malarską wizytówką autorki. Pozostawmy zatem widzowi przyjemność smakowania i rozszyfrowywania wątków tematycznych prezentowanych na wystawie prac i osiągania tą drogą możliwie, mam nadzieję, najpełniejszej satysfakcji. (Roman Łaciak, Katalog 2007)* * * Malarstwo Małgorzaty Maćkowiak nie jest do końca z tego świata, któremu - nie zawsze dobrowolnie - przyglądamy się na co dzień. To taka zdrapka, pod którą kryje się bonus - rzeczywistość bardziej świetlista i moralna, w którym dla wszystkich chętnych wystarczy bezkolizyjnych ścieżek okalających wybujałe przestrzenie. Mimo całej bajkowości przedstawień, nie jest to lukrowanie świata i pozbawianie go istotnych pytań, tak jak w aspekcie fizycznym - nie jest to papka pigmentów z tubki, do których przyzwyczaiła nas współczesność. Prawdziwie solidnym fundamentem, wielką wartością malarstwa Małgosi Maćkowiak, jest fakt, że zanim odnajdziemy w nim anegdotę i własną narrację, to widzimy kawałek płótna pokrytego pulsującym laserunkami, szlachetnym kolorem i chcemy na nie patrzeć bez końca. A za to przecież - przede wszystkim - kochamy dobre malarstwo. (Katarzyna Krzykawska, 2006)
Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki
Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot
Małgorzata Maćkowiak
Ważniejsze wystawy: Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego Szczecin 1984, Wystawa Malarstwa - Norymberga 1984, Stypendyści Ministerstwa Kultury i Sztuki Kraków BWA 1985, Wystawa Malarstwa Norymberga Niemcy 1985, Szancenbach i uczniowie Kraków, Warszawa "Zachęta", Sopot 1988, Wystawy malarstwa: Bamberg (Niemcy), Wiedeń (Austria)1990, Lion, Canes, Paryż (Francja) 1992, w latach 1993-1997 współpracowała z galeriami w Boca Raton i West Palm Beach w USA Kielce 1998 /wyróżnienie/, wystawy okręgu ZPAP w Krakowie 1995-1999 /Salon Jesienny, Mały Format, wystawa w Ryzach Papieru 2005 (Ostrołęka) w 2008 roku Centrum Medyczne w Chur - Szwajcaria, kwiecień - maj 2008. Uczestniczyła także w około 30 wystawach poplenerowych w kraju i poza granicami. W latach 2000-2007 kilka wystaw zbiorowych w Kijowie (Ukraina) między innymi wystawa Papier Kijów 2002 Uniwersytet w Kijowie i Galeria Mastierskaja. W latach 2000-2007 wraz z członkami Stowarzyszenia Wiklina wystawiała prace na kilkunastu wystawach, między innymi w Łodzi, Warszawie, Kielcach, Krakowie, Przemyślu i Kijowie. Wystawy indywidualne w Krakowie 1986, 1988 oraz 2005, 2006, Zakopane 2006, Warszawa (galeria Farbiarnia na Pięknej 2007) oraz Kijów (Ukraina) 2000 Galeria "Tryptych" i Galeria "Irina" (2007) Rybnik 2008, Galeria Beskidzka 2008. Prace w zbiorach prywatnych w kraju i zagranicą oraz realizacje malarstwa monumentalnego i iluzorycznego w USA i Polsce.
* * * Myślę, że Małgorzata Maćkowiak wierzy w wartości ponadczasowe malarstwa. W uwzględnienie w obrazie egzystencji światła i światłocienia, i wiązanie z tym wartości barwnych. Ta wiara, to indywidualny kształt plamy malarskiej i własne w sposobie dotknięcia pędzla, które można by porównywać do charakteru pisma. Malarstwo takie wymaga wytrawności oka i sprawności warsztatowej. Należy dodać, iż odwołując się do metody klasycznej, malarstwo to swobodnie operuje wszystkimi barwami pryzmatu, zachowując jednak swoje preferencje w ciepłych gamach kontrastowanych do srebrzystych szarości budujących światło w obrazach i dodających im charakterystycznego blasku. Taka opozycja stanowi często dominantę obrazu i poprzez swoją dźwięczność w jakimś sensie staje się malarską wizytówką autorki. Pozostawmy zatem widzowi przyjemność smakowania i rozszyfrowywania wątków tematycznych prezentowanych na wystawie prac i osiągania tą drogą możliwie, mam nadzieję, najpełniejszej satysfakcji. (Roman Łaciak, Katalog 2007)* * * Malarstwo Małgorzaty Maćkowiak nie jest do końca z tego świata, któremu - nie zawsze dobrowolnie - przyglądamy się na co dzień. To taka zdrapka, pod którą kryje się bonus - rzeczywistość bardziej świetlista i moralna, w którym dla wszystkich chętnych wystarczy bezkolizyjnych ścieżek okalających wybujałe przestrzenie. Mimo całej bajkowości przedstawień, nie jest to lukrowanie świata i pozbawianie go istotnych pytań, tak jak w aspekcie fizycznym - nie jest to papka pigmentów z tubki, do których przyzwyczaiła nas współczesność. Prawdziwie solidnym fundamentem, wielką wartością malarstwa Małgosi Maćkowiak, jest fakt, że zanim odnajdziemy w nim anegdotę i własną narrację, to widzimy kawałek płótna pokrytego pulsującym laserunkami, szlachetnym kolorem i chcemy na nie patrzeć bez końca. A za to przecież - przede wszystkim - kochamy dobre malarstwo. (Katarzyna Krzykawska, 2006)
Ważniejsze wystawy: Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego Szczecin 1984, Wystawa Malarstwa - Norymberga 1984, Stypendyści Ministerstwa Kultury i Sztuki Kraków BWA 1985, Wystawa Malarstwa Norymberga Niemcy 1985, Szancenbach i uczniowie Kraków, Warszawa "Zachęta", Sopot 1988, Wystawy malarstwa: Bamberg (Niemcy), Wiedeń (Austria)1990, Lion, Canes, Paryż (Francja) 1992, w latach 1993-1997 współpracowała z galeriami w Boca Raton i West Palm Beach w USA Kielce 1998 /wyróżnienie/, wystawy okręgu ZPAP w Krakowie 1995-1999 /Salon Jesienny, Mały Format, wystawa w Ryzach Papieru 2005 (Ostrołęka) w 2008 roku Centrum Medyczne w Chur - Szwajcaria, kwiecień - maj 2008. Uczestniczyła także w około 30 wystawach poplenerowych w kraju i poza granicami. W latach 2000-2007 kilka wystaw zbiorowych w Kijowie (Ukraina) między innymi wystawa Papier Kijów 2002 Uniwersytet w Kijowie i Galeria Mastierskaja. W latach 2000-2007 wraz z członkami Stowarzyszenia Wiklina wystawiała prace na kilkunastu wystawach, między innymi w Łodzi, Warszawie, Kielcach, Krakowie, Przemyślu i Kijowie. Wystawy indywidualne w Krakowie 1986, 1988 oraz 2005, 2006, Zakopane 2006, Warszawa (galeria Farbiarnia na Pięknej 2007) oraz Kijów (Ukraina) 2000 Galeria "Tryptych" i Galeria "Irina" (2007) Rybnik 2008, Galeria Beskidzka 2008. Prace w zbiorach prywatnych w kraju i zagranicą oraz realizacje malarstwa monumentalnego i iluzorycznego w USA i Polsce.
* * * Myślę, że Małgorzata Maćkowiak wierzy w wartości ponadczasowe malarstwa. W uwzględnienie w obrazie egzystencji światła i światłocienia, i wiązanie z tym wartości barwnych. Ta wiara, to indywidualny kształt plamy malarskiej i własne w sposobie dotknięcia pędzla, które można by porównywać do charakteru pisma. Malarstwo takie wymaga wytrawności oka i sprawności warsztatowej. Należy dodać, iż odwołując się do metody klasycznej, malarstwo to swobodnie operuje wszystkimi barwami pryzmatu, zachowując jednak swoje preferencje w ciepłych gamach kontrastowanych do srebrzystych szarości budujących światło w obrazach i dodających im charakterystycznego blasku. Taka opozycja stanowi często dominantę obrazu i poprzez swoją dźwięczność w jakimś sensie staje się malarską wizytówką autorki. Pozostawmy zatem widzowi przyjemność smakowania i rozszyfrowywania wątków tematycznych prezentowanych na wystawie prac i osiągania tą drogą możliwie, mam nadzieję, najpełniejszej satysfakcji. (Roman Łaciak, Katalog 2007)* * * Malarstwo Małgorzaty Maćkowiak nie jest do końca z tego świata, któremu - nie zawsze dobrowolnie - przyglądamy się na co dzień. To taka zdrapka, pod którą kryje się bonus - rzeczywistość bardziej świetlista i moralna, w którym dla wszystkich chętnych wystarczy bezkolizyjnych ścieżek okalających wybujałe przestrzenie. Mimo całej bajkowości przedstawień, nie jest to lukrowanie świata i pozbawianie go istotnych pytań, tak jak w aspekcie fizycznym - nie jest to papka pigmentów z tubki, do których przyzwyczaiła nas współczesność. Prawdziwie solidnym fundamentem, wielką wartością malarstwa Małgosi Maćkowiak, jest fakt, że zanim odnajdziemy w nim anegdotę i własną narrację, to widzimy kawałek płótna pokrytego pulsującym laserunkami, szlachetnym kolorem i chcemy na nie patrzeć bez końca. A za to przecież - przede wszystkim - kochamy dobre malarstwo. (Katarzyna Krzykawska, 2006)
40x80
3500 PLN
40x80
3500 PLN
100x80
2800 PLN
40x80
2390 PLN