Ziemowit Fincek , Antygrawitacyjna martwa natura ze szklanym układem

6500 PLN
Autor
Ziemowit Fincek
Technika
Malarstwo ,olej

(malarstwo olejne) to najbardziej popularna technika malarska, polegająca na malowaniu farbami, w skład których wchodzi olej lniany oraz pigmenty. Za podłoże najczęściej służą: płótno, płyta pilśniowa, drewno.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Rozmiar dzieła w cm
80 x 60
Rok powstania
2017
ID pracy
#7630

CERTYFIKAT AUTENTYCZNOŚCI

Do dzieła dołączamy certyfikat potwierdzający jego autentyczność i legalność. Dokument zawiera reprodukcję oraz dokładny opis dzieła, tj. informacje o autorze, tytuł, technika wykonania, rozmiar, rok powstania, a także pieczątkę galerii i podpis właściciela galerii.

0 PLN
KOSZT DOSTAWY
5 dni

Średni czas dostawy dzieła wynosi 5 dni roboczych. Z przyczyn od nas niezależnych czas ten może zostać wydłużony, o czym zawsze informujemy nabywcę.
dostępności dzieła do wysyłki Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Dodatkowe informacje
olej na płótnie Od artysty: Antygrawitacyjna martwa natura, to cykl zainspirowany dokonaniami w zakresie martwej natury na przestrzeni wieków. Na początku zadałem sobie pytanie, czy jest w ogóle możliwe spojrzenie na ten temat w nieco inny sposób. Efektem moich analiz są obrazy, na których na pierwszy rzut oka widzimy realistycznie przedstawione obiekty. W tym momencie sprawa zaczyna się komplikować, gdyż obiekty nie przedstawiają żadnych prawdziwych przedmiotów, czyniąc kompozycję niemalże abstrakcyjną. Obiekty płyną bądź są zawieszone jakby w próżni pozbawionej ziemskiej grawitacji. Wydaje się, że układy form poruszają się w nieznanym tańcu tworzenia lub destrukcji.