painting image 0
background painting imagepainting image 1
selected image
selected imageselected image
Łukasz Bieniek
Luxe, Calme et Volupté 7
Rozmiar dzieła:
50x70 cm
Sprawdź skalęiconScale
Technika:
Malarstwo
,
olej
(malarstwo olejne) to najbardziej popularna technika malarska, polegająca na malowaniu farbami, w skład których wchodzi olej lniany oraz pigmenty. Za podłoże najczęściej służą: płótno, płyta pilśniowa, drewno.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Rok powstania:
2020
ID dzieła:
7772
4200 PLN

Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki

Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski

Masz 14 dni na zwrot

PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Dodatkowe informacje
artist avatar
Artysta:

Łukasz Bieniek

Wykształcenie: 1994 – 1999: studia na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 1999: dyplom z wyróżnieniem ze specjalizacji: malarstwo sztalugowe – promotor: Prof. Jacek Waltoś, tkanina unikatowa - promotor: Prof. Ryszard Kwiecień Część plastyczna dyplomu nosiła tytuł Die Kunst ist Macht a zainspirowana została estetyką wizualną systemów totalitarnych, tym samym podejmując z nimi dwuznaczny dialog. Praca teoretyczna pt. Sztuka w służbie dotyczyła uwikłań sztuki w ideologie; opublikowana w Zeszytach Naukowych ASP w Krakowie, nr 2/1999. 1997/98: stypendium twórcze na Akademie der Bildende Künste w Norymberdze, w pracowni malarstwa sztalugowego i obiektu prof. Wernera Knauppa; Zajmuje się rysunkiem, malarstwem, cyfrową manipulacją. Wystawy Indywidualne: 2019 – Notatki na marginesie tekstu implicite, Café Rio, Kraków 2014 – Circus Maximus, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2013 – Płótno paschalne, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2012 – Palindromos, Jasielski Dom Kultury, Jasło 2011 – Palindromos, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2006 – Nada!, Café Szafé, Kraków 2005 – Jaś i Małgosia: obrazki dla dzieci, Podgórska Biblioteka Publiczna, Kraków 2005 – Umbra Solis, klasztor oo. Dominikanów, Kraków 2005 – Les Chants de Maldoror, Transylwania, Kraków 2005 – Kochasz Słońce, prawda?, Klub Garnizonowy, Kraków-Balice 2004 – Radio „Jutrzenka”, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków 2003 – Seasons in the Sun, Galeria Faust, Kraków 2003 – Sport i Religia, Galeria PWST, Kraków 2001 – Der Schwarze Frühling, Galeria pod Kopcem, Kraków 2001 – Das Zweite Kommen, Dom Krakowski, Norymberga 2001 – Nie-ludzkie Obrazy, Teatr im. J. Słowackiego, Kraków 2000 – Drugie Przyjście, Galeria Olympia, Kraków 2000 – 4 x Gamma, albo Porwanie Europy, Galeria Centrum, Kraków 2000 – De Civitate Dei contra Paganos, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków
artist avatar
Artysta:
Łukasz Bieniek
Wykształcenie: 1994 – 1999: studia na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 1999: dyplom z wyróżnieniem ze specjalizacji: malarstwo sztalugowe – promotor: Prof. Jacek Waltoś, tkanina unikatowa - promotor: Prof. Ryszard Kwiecień Część plastyczna dyplomu nosiła tytuł Die Kunst ist Macht a zainspirowana została estetyką wizualną systemów totalitarnych, tym samym podejmując z nimi dwuznaczny dialog. Praca teoretyczna pt. Sztuka w służbie dotyczyła uwikłań sztuki w ideologie; opublikowana w Zeszytach Naukowych ASP w Krakowie, nr 2/1999. 1997/98: stypendium twórcze na Akademie der Bildende Künste w Norymberdze, w pracowni malarstwa sztalugowego i obiektu prof. Wernera Knauppa; Zajmuje się rysunkiem, malarstwem, cyfrową manipulacją. Wystawy Indywidualne: 2019 – Notatki na marginesie tekstu implicite, Café Rio, Kraków 2014 – Circus Maximus, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2013 – Płótno paschalne, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2012 – Palindromos, Jasielski Dom Kultury, Jasło 2011 – Palindromos, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2006 – Nada!, Café Szafé, Kraków 2005 – Jaś i Małgosia: obrazki dla dzieci, Podgórska Biblioteka Publiczna, Kraków 2005 – Umbra Solis, klasztor oo. Dominikanów, Kraków 2005 – Les Chants de Maldoror, Transylwania, Kraków 2005 – Kochasz Słońce, prawda?, Klub Garnizonowy, Kraków-Balice 2004 – Radio „Jutrzenka”, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków 2003 – Seasons in the Sun, Galeria Faust, Kraków 2003 – Sport i Religia, Galeria PWST, Kraków 2001 – Der Schwarze Frühling, Galeria pod Kopcem, Kraków 2001 – Das Zweite Kommen, Dom Krakowski, Norymberga 2001 – Nie-ludzkie Obrazy, Teatr im. J. Słowackiego, Kraków 2000 – Drugie Przyjście, Galeria Olympia, Kraków 2000 – 4 x Gamma, albo Porwanie Europy, Galeria Centrum, Kraków 2000 – De Civitate Dei contra Paganos, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków
Łukasz Bieniek
Luxe, Calme et Volupté 7
Rozmiar dzieła:
50x70 cm
Sprawdź skalęiconScale
Technika:
Malarstwo
,
olej
(malarstwo olejne) to najbardziej popularna technika malarska, polegająca na malowaniu farbami, w skład których wchodzi olej lniany oraz pigmenty. Za podłoże najczęściej służą: płótno, płyta pilśniowa, drewno.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Rok powstania:
2020
ID dzieła:
7772
4200 PLN

Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki

Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski

Masz 14 dni na zwrot

PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Dodatkowe informacje
artist avatar
Artysta:

Łukasz Bieniek

Wykształcenie: 1994 – 1999: studia na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 1999: dyplom z wyróżnieniem ze specjalizacji: malarstwo sztalugowe – promotor: Prof. Jacek Waltoś, tkanina unikatowa - promotor: Prof. Ryszard Kwiecień Część plastyczna dyplomu nosiła tytuł Die Kunst ist Macht a zainspirowana została estetyką wizualną systemów totalitarnych, tym samym podejmując z nimi dwuznaczny dialog. Praca teoretyczna pt. Sztuka w służbie dotyczyła uwikłań sztuki w ideologie; opublikowana w Zeszytach Naukowych ASP w Krakowie, nr 2/1999. 1997/98: stypendium twórcze na Akademie der Bildende Künste w Norymberdze, w pracowni malarstwa sztalugowego i obiektu prof. Wernera Knauppa; Zajmuje się rysunkiem, malarstwem, cyfrową manipulacją. Wystawy Indywidualne: 2019 – Notatki na marginesie tekstu implicite, Café Rio, Kraków 2014 – Circus Maximus, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2013 – Płótno paschalne, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2012 – Palindromos, Jasielski Dom Kultury, Jasło 2011 – Palindromos, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2006 – Nada!, Café Szafé, Kraków 2005 – Jaś i Małgosia: obrazki dla dzieci, Podgórska Biblioteka Publiczna, Kraków 2005 – Umbra Solis, klasztor oo. Dominikanów, Kraków 2005 – Les Chants de Maldoror, Transylwania, Kraków 2005 – Kochasz Słońce, prawda?, Klub Garnizonowy, Kraków-Balice 2004 – Radio „Jutrzenka”, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków 2003 – Seasons in the Sun, Galeria Faust, Kraków 2003 – Sport i Religia, Galeria PWST, Kraków 2001 – Der Schwarze Frühling, Galeria pod Kopcem, Kraków 2001 – Das Zweite Kommen, Dom Krakowski, Norymberga 2001 – Nie-ludzkie Obrazy, Teatr im. J. Słowackiego, Kraków 2000 – Drugie Przyjście, Galeria Olympia, Kraków 2000 – 4 x Gamma, albo Porwanie Europy, Galeria Centrum, Kraków 2000 – De Civitate Dei contra Paganos, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków
artist avatar
Artysta:
Łukasz Bieniek
Wykształcenie: 1994 – 1999: studia na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 1999: dyplom z wyróżnieniem ze specjalizacji: malarstwo sztalugowe – promotor: Prof. Jacek Waltoś, tkanina unikatowa - promotor: Prof. Ryszard Kwiecień Część plastyczna dyplomu nosiła tytuł Die Kunst ist Macht a zainspirowana została estetyką wizualną systemów totalitarnych, tym samym podejmując z nimi dwuznaczny dialog. Praca teoretyczna pt. Sztuka w służbie dotyczyła uwikłań sztuki w ideologie; opublikowana w Zeszytach Naukowych ASP w Krakowie, nr 2/1999. 1997/98: stypendium twórcze na Akademie der Bildende Künste w Norymberdze, w pracowni malarstwa sztalugowego i obiektu prof. Wernera Knauppa; Zajmuje się rysunkiem, malarstwem, cyfrową manipulacją. Wystawy Indywidualne: 2019 – Notatki na marginesie tekstu implicite, Café Rio, Kraków 2014 – Circus Maximus, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2013 – Płótno paschalne, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2012 – Palindromos, Jasielski Dom Kultury, Jasło 2011 – Palindromos, Muzeum Ziemi Bieckiej, Biecz 2006 – Nada!, Café Szafé, Kraków 2005 – Jaś i Małgosia: obrazki dla dzieci, Podgórska Biblioteka Publiczna, Kraków 2005 – Umbra Solis, klasztor oo. Dominikanów, Kraków 2005 – Les Chants de Maldoror, Transylwania, Kraków 2005 – Kochasz Słońce, prawda?, Klub Garnizonowy, Kraków-Balice 2004 – Radio „Jutrzenka”, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków 2003 – Seasons in the Sun, Galeria Faust, Kraków 2003 – Sport i Religia, Galeria PWST, Kraków 2001 – Der Schwarze Frühling, Galeria pod Kopcem, Kraków 2001 – Das Zweite Kommen, Dom Krakowski, Norymberga 2001 – Nie-ludzkie Obrazy, Teatr im. J. Słowackiego, Kraków 2000 – Drugie Przyjście, Galeria Olympia, Kraków 2000 – 4 x Gamma, albo Porwanie Europy, Galeria Centrum, Kraków 2000 – De Civitate Dei contra Paganos, Centrum Sztuki Współczesnej Solvay, Kraków