Jak kupićKoszty dostawyO nasPublikacjeOpinieKontakt
info@artpower.pl+48 502 342 330
iconFacebookiconFacebook
Logo
Galeria sztukiArtyści
MalarstwoGrafikaRysunekFotografiaInne
Popularne kategorieMalarstwoGrafikaRysunekFotografiaInne
Nowe dzieła
Przerwa
Agnieszka GłębickaPrzerwa

90x90

4200 PLN

Zawsze maj VII
Marta LipowskaZawsze maj VII

80x60

3500 PLN

Miasto nocą IV
Marta LipowskaMiasto nocą IV

40x50

2100 PLN

Droga VI
Marta LipowskaDroga VI

24x30

980 PLN

Zobacz wszystkie 1910 wyniki
Cieszymy się, że jesteś z nami! Teraz będziesz regularnie otrzymywać najnowsze informacje i aktualności.
Kontakt
Tel:+48 502 342 330
Mail:info@artpower.pl
Nasze profile
Galeria artpower.plO nasIdeaWspółpracaKontakt
PublikacjeOpinieSłowniczekBlog
Obsługa klientaJak kupićKoszty dostawyReklamacje i zwrotyCertyfikat autentycznościRegulaminPolityka prywatności i cookies
Galeria artpower.pl
Obsługa klienta
Kontakt
Tel:+48 502 342 330
Mail:info@artpower.pl

© 2025 Artpower.pl – Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie, reprodukcja, powielanie w jakiejkolwiek postaci całości lub części prezentowanej strony jest zabronione.

painting image 0
background painting imagepainting image 1
selected image
selected imageselected image
Grażyna Ulman
Rozbite naczynie III
Rozmiar dzieła:
80x80 cm
Sprawdź skalęiconScale
Technika:
Malarstwo
,
olej
(malarstwo olejne) to najbardziej popularna technika malarska, polegająca na malowaniu farbami, w skład których wchodzi olej lniany oraz pigmenty. Za podłoże najczęściej służą: płótno, płyta pilśniowa, drewno.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Rok powstania:
2004
ID dzieła:
391
4390 PLN

Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki

Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski

Masz 14 dni na zwrot

PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Dodatkowe informacje
Tagi:
#asp poznań#malarstwo#olej
artist avatar
Artysta:

Grażyna Ulman

Urodziła się w 1967 roku w Poznaniu. Studia w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu (obecnie Akademia Sztuk Pięknych) ukończyła dyplomem z tkaniny w pracowni prof. Anny Goebel i z rysunku w pracowni prof. Wojciecha Müllera. Jej prace znajdują się w zbiorach prywatnych i zdobią budynki użyteczności publicznej w kraju i za granicą. Bierze udział w wielu wystawach zbiorowych i indywidualnych, plenerach i warsztatach. Wystawy indywidualne: 1991 - 'Rysunki', Poznań, Dom Kultury 'Pod Lipami' 1992 - 'Rysunek', Poznań, 'Eskulap' 1993 - 'Dotykam', Poznań, PWSSP 'Dotknięcie miejsca', Lednica, Muzeum Pierwszych Piastów 1994 - 'Bramafan', Poznań 1999 - 'Rysunki' Katowice 2001 - 'Kolor i biel', Police, Galeria Obok 2002 - 'Chmury', Police, Galeria Obok 2007 - ‘Malarstwo’, Świnoujście, Galeria ART 'Obrazy – kryształy', Poznań, Galeria Duck-Tak 2008 - 'Pamiątki po zimie', Szczecin, Klub Delta Ważniejsze wystawy zbiorowe: 1993 - '7 dni z życia kobiety', Kraków, 4 Forum Kultury Studenckiej 1994 - 'Dom – Poza światem', Poznań, BWA 2005 - 'stowarzyszenie Artystyczne Integracji Europejskiej’, Szczecin, Hamburg 2006 - 'Zapomniana ceramika', Szczecin Dąbie, MOK 'Jestem', Katowice, BWA 'Wystawa Związku Ceramików Polskich’, Szamotuły, Poznań 2007 - 'Im Fluss', Schwedt, Galerie am Kietz 2008 - 'spotkania', BWA Piła Performance: 1993 - 'snujemy I', Kraków (z Dorotą Maziakowską) 'snujemy II', Poznań (z Dorotą Maziakowską) 1994 - 'Urodziny', Poznań 2003 - 'Białe skrzydła biały szum', Świnoujście (z Dorotą Maziakowską) \"Kryształy - okruchy życia\", dr Agnieszka Balewska: To co błyska w naszych oczach, prześwity i drgania powierzchni słonecznych; na trawie, krzewach, drzewach, jeziorach i lasach to „widzenie rozbite” w malarskiej warstwie ekspresji artystycznej Grażyny Ulman. Owo rozczłonkowanie elementów natury na strukturalną formę stanowi o specyfice dzieł tejże artystki… Okazuje się bowiem, iż rzeczywiście spostrzegamy w mgnieniach oczu, w bardzo krótkich momentach doznajemy olśnienia i doświadczania pierwotności natury, z którą tak bardzo blisko związana jest Grażyna Ulman… Teraz patrząc na jej obrazy: cierpliwie „tkane” farbą; niczym składanka puzzle można doświadczyć znacznie więcej wibrującej przez nas natury - flory - tej wokół Nas… Artystka w sposób prostolinijny maluje fragment po fragmencie, element po elemencie, podobnie jak mikrobiolog – Ulman – „obserwuje” Świat… Jest w tym jakieś zauroczenie i „zakochanie” w malarskiej strukturze dzieła. Farba zawarta w prostej formie, jest „przesuwana” i rozdzielana z pół tonu do tonu niczym etiuda fortepianowa. Owa muzyczność obrazów spełnia się w ich harmonii… Grażyna Ulman od lat pracuje jak „analityk nad formą” i dokładnie, precyzyjnie „określa” swoje syntetyczne myślenie o obrazie, choć dochodzi do tej syntezy poprzez fragmenty, cząstki, okruchy, kryształy Jej spojrzeń… Filozofia wypływająca ze sztuki artystki to akceptacja rzeczywistości, w silnej mierze „widzenie kobiece”; poprzez cząstkę, kostkę, element, fragment… Zatem jest to świat dostrzegany, jako bardzo złożony, wrażliwy, sensoryczny, i delikatny. Artystka „nie odpuszcza” sobie pracy - tej mozolnej - choć uwielbia penetrować szczegóły i wręcz „bawi się i cieszy ją” każdy nałożony kubik, prostokąt, pasek, kwadrat, w bardzo często niewielkiej polaryzacji kolorystycznej, która przypomina na myśl: Unizm Strzemińskiego, aczkolwiek widziany właśnie przez Artystkę w odmienny sposób… Uważam, iż w kontakcie i obcowaniu z obrazami Ulman można zatrzymać się na dłuższą chwilę, niż tylko jedno spojrzenie i stanąć przy obrazie. I chyba ten aspekt artystka bierze również pod uwagę, ponieważ Jej praca – nie może być oglądana zbyt szybko, z powodu długiego procesu powstawania obrazów jak również ich percepcji i wypływającej akceptacji „wielkiego spokoju”, jaki w sobie niosą… Barwy natury, czyli zielenie, szmaragdy, brązy, fiolety i żółcienie oraz kolor niebieski, stanowią o pogodzie ducha i samej artystki i jej dzieł sztuki. Ta właśnie: wirująca w oczach kolorystyka i „rozplatanie” na elementy „biologiczne” pejzaży decydują o bardzo pozytywnym odbiorze dzieł sztuki Grażyny Ulman.
artist avatar
Artysta:
Grażyna Ulman
Urodziła się w 1967 roku w Poznaniu. Studia w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu (obecnie Akademia Sztuk Pięknych) ukończyła dyplomem z tkaniny w pracowni prof. Anny Goebel i z rysunku w pracowni prof. Wojciecha Müllera. Jej prace znajdują się w zbiorach prywatnych i zdobią budynki użyteczności publicznej w kraju i za granicą. Bierze udział w wielu wystawach zbiorowych i indywidualnych, plenerach i warsztatach. Wystawy indywidualne: 1991 - 'Rysunki', Poznań, Dom Kultury 'Pod Lipami' 1992 - 'Rysunek', Poznań, 'Eskulap' 1993 - 'Dotykam', Poznań, PWSSP 'Dotknięcie miejsca', Lednica, Muzeum Pierwszych Piastów 1994 - 'Bramafan', Poznań 1999 - 'Rysunki' Katowice 2001 - 'Kolor i biel', Police, Galeria Obok 2002 - 'Chmury', Police, Galeria Obok 2007 - ‘Malarstwo’, Świnoujście, Galeria ART 'Obrazy – kryształy', Poznań, Galeria Duck-Tak 2008 - 'Pamiątki po zimie', Szczecin, Klub Delta Ważniejsze wystawy zbiorowe: 1993 - '7 dni z życia kobiety', Kraków, 4 Forum Kultury Studenckiej 1994 - 'Dom – Poza światem', Poznań, BWA 2005 - 'stowarzyszenie Artystyczne Integracji Europejskiej’, Szczecin, Hamburg 2006 - 'Zapomniana ceramika', Szczecin Dąbie, MOK 'Jestem', Katowice, BWA 'Wystawa Związku Ceramików Polskich’, Szamotuły, Poznań 2007 - 'Im Fluss', Schwedt, Galerie am Kietz 2008 - 'spotkania', BWA Piła Performance: 1993 - 'snujemy I', Kraków (z Dorotą Maziakowską) 'snujemy II', Poznań (z Dorotą Maziakowską) 1994 - 'Urodziny', Poznań 2003 - 'Białe skrzydła biały szum', Świnoujście (z Dorotą Maziakowską) \"Kryształy - okruchy życia\", dr Agnieszka Balewska: To co błyska w naszych oczach, prześwity i drgania powierzchni słonecznych; na trawie, krzewach, drzewach, jeziorach i lasach to „widzenie rozbite” w malarskiej warstwie ekspresji artystycznej Grażyny Ulman. Owo rozczłonkowanie elementów natury na strukturalną formę stanowi o specyfice dzieł tejże artystki… Okazuje się bowiem, iż rzeczywiście spostrzegamy w mgnieniach oczu, w bardzo krótkich momentach doznajemy olśnienia i doświadczania pierwotności natury, z którą tak bardzo blisko związana jest Grażyna Ulman… Teraz patrząc na jej obrazy: cierpliwie „tkane” farbą; niczym składanka puzzle można doświadczyć znacznie więcej wibrującej przez nas natury - flory - tej wokół Nas… Artystka w sposób prostolinijny maluje fragment po fragmencie, element po elemencie, podobnie jak mikrobiolog – Ulman – „obserwuje” Świat… Jest w tym jakieś zauroczenie i „zakochanie” w malarskiej strukturze dzieła. Farba zawarta w prostej formie, jest „przesuwana” i rozdzielana z pół tonu do tonu niczym etiuda fortepianowa. Owa muzyczność obrazów spełnia się w ich harmonii… Grażyna Ulman od lat pracuje jak „analityk nad formą” i dokładnie, precyzyjnie „określa” swoje syntetyczne myślenie o obrazie, choć dochodzi do tej syntezy poprzez fragmenty, cząstki, okruchy, kryształy Jej spojrzeń… Filozofia wypływająca ze sztuki artystki to akceptacja rzeczywistości, w silnej mierze „widzenie kobiece”; poprzez cząstkę, kostkę, element, fragment… Zatem jest to świat dostrzegany, jako bardzo złożony, wrażliwy, sensoryczny, i delikatny. Artystka „nie odpuszcza” sobie pracy - tej mozolnej - choć uwielbia penetrować szczegóły i wręcz „bawi się i cieszy ją” każdy nałożony kubik, prostokąt, pasek, kwadrat, w bardzo często niewielkiej polaryzacji kolorystycznej, która przypomina na myśl: Unizm Strzemińskiego, aczkolwiek widziany właśnie przez Artystkę w odmienny sposób… Uważam, iż w kontakcie i obcowaniu z obrazami Ulman można zatrzymać się na dłuższą chwilę, niż tylko jedno spojrzenie i stanąć przy obrazie. I chyba ten aspekt artystka bierze również pod uwagę, ponieważ Jej praca – nie może być oglądana zbyt szybko, z powodu długiego procesu powstawania obrazów jak również ich percepcji i wypływającej akceptacji „wielkiego spokoju”, jaki w sobie niosą… Barwy natury, czyli zielenie, szmaragdy, brązy, fiolety i żółcienie oraz kolor niebieski, stanowią o pogodzie ducha i samej artystki i jej dzieł sztuki. Ta właśnie: wirująca w oczach kolorystyka i „rozplatanie” na elementy „biologiczne” pejzaży decydują o bardzo pozytywnym odbiorze dzieł sztuki Grażyny Ulman.
Grażyna Ulman
Rozbite naczynie III
Rozmiar dzieła:
80x80 cm
Sprawdź skalęiconScale
Technika:
Malarstwo
,
olej
(malarstwo olejne) to najbardziej popularna technika malarska, polegająca na malowaniu farbami, w skład których wchodzi olej lniany oraz pigmenty. Za podłoże najczęściej służą: płótno, płyta pilśniowa, drewno.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Rok powstania:
2004
ID dzieła:
391
4390 PLN

Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki

Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski

Masz 14 dni na zwrot

PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Dodatkowe informacje
Tagi:
#asp poznań#malarstwo#olej
artist avatar
Artysta:

Grażyna Ulman

Urodziła się w 1967 roku w Poznaniu. Studia w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu (obecnie Akademia Sztuk Pięknych) ukończyła dyplomem z tkaniny w pracowni prof. Anny Goebel i z rysunku w pracowni prof. Wojciecha Müllera. Jej prace znajdują się w zbiorach prywatnych i zdobią budynki użyteczności publicznej w kraju i za granicą. Bierze udział w wielu wystawach zbiorowych i indywidualnych, plenerach i warsztatach. Wystawy indywidualne: 1991 - 'Rysunki', Poznań, Dom Kultury 'Pod Lipami' 1992 - 'Rysunek', Poznań, 'Eskulap' 1993 - 'Dotykam', Poznań, PWSSP 'Dotknięcie miejsca', Lednica, Muzeum Pierwszych Piastów 1994 - 'Bramafan', Poznań 1999 - 'Rysunki' Katowice 2001 - 'Kolor i biel', Police, Galeria Obok 2002 - 'Chmury', Police, Galeria Obok 2007 - ‘Malarstwo’, Świnoujście, Galeria ART 'Obrazy – kryształy', Poznań, Galeria Duck-Tak 2008 - 'Pamiątki po zimie', Szczecin, Klub Delta Ważniejsze wystawy zbiorowe: 1993 - '7 dni z życia kobiety', Kraków, 4 Forum Kultury Studenckiej 1994 - 'Dom – Poza światem', Poznań, BWA 2005 - 'stowarzyszenie Artystyczne Integracji Europejskiej’, Szczecin, Hamburg 2006 - 'Zapomniana ceramika', Szczecin Dąbie, MOK 'Jestem', Katowice, BWA 'Wystawa Związku Ceramików Polskich’, Szamotuły, Poznań 2007 - 'Im Fluss', Schwedt, Galerie am Kietz 2008 - 'spotkania', BWA Piła Performance: 1993 - 'snujemy I', Kraków (z Dorotą Maziakowską) 'snujemy II', Poznań (z Dorotą Maziakowską) 1994 - 'Urodziny', Poznań 2003 - 'Białe skrzydła biały szum', Świnoujście (z Dorotą Maziakowską) \"Kryształy - okruchy życia\", dr Agnieszka Balewska: To co błyska w naszych oczach, prześwity i drgania powierzchni słonecznych; na trawie, krzewach, drzewach, jeziorach i lasach to „widzenie rozbite” w malarskiej warstwie ekspresji artystycznej Grażyny Ulman. Owo rozczłonkowanie elementów natury na strukturalną formę stanowi o specyfice dzieł tejże artystki… Okazuje się bowiem, iż rzeczywiście spostrzegamy w mgnieniach oczu, w bardzo krótkich momentach doznajemy olśnienia i doświadczania pierwotności natury, z którą tak bardzo blisko związana jest Grażyna Ulman… Teraz patrząc na jej obrazy: cierpliwie „tkane” farbą; niczym składanka puzzle można doświadczyć znacznie więcej wibrującej przez nas natury - flory - tej wokół Nas… Artystka w sposób prostolinijny maluje fragment po fragmencie, element po elemencie, podobnie jak mikrobiolog – Ulman – „obserwuje” Świat… Jest w tym jakieś zauroczenie i „zakochanie” w malarskiej strukturze dzieła. Farba zawarta w prostej formie, jest „przesuwana” i rozdzielana z pół tonu do tonu niczym etiuda fortepianowa. Owa muzyczność obrazów spełnia się w ich harmonii… Grażyna Ulman od lat pracuje jak „analityk nad formą” i dokładnie, precyzyjnie „określa” swoje syntetyczne myślenie o obrazie, choć dochodzi do tej syntezy poprzez fragmenty, cząstki, okruchy, kryształy Jej spojrzeń… Filozofia wypływająca ze sztuki artystki to akceptacja rzeczywistości, w silnej mierze „widzenie kobiece”; poprzez cząstkę, kostkę, element, fragment… Zatem jest to świat dostrzegany, jako bardzo złożony, wrażliwy, sensoryczny, i delikatny. Artystka „nie odpuszcza” sobie pracy - tej mozolnej - choć uwielbia penetrować szczegóły i wręcz „bawi się i cieszy ją” każdy nałożony kubik, prostokąt, pasek, kwadrat, w bardzo często niewielkiej polaryzacji kolorystycznej, która przypomina na myśl: Unizm Strzemińskiego, aczkolwiek widziany właśnie przez Artystkę w odmienny sposób… Uważam, iż w kontakcie i obcowaniu z obrazami Ulman można zatrzymać się na dłuższą chwilę, niż tylko jedno spojrzenie i stanąć przy obrazie. I chyba ten aspekt artystka bierze również pod uwagę, ponieważ Jej praca – nie może być oglądana zbyt szybko, z powodu długiego procesu powstawania obrazów jak również ich percepcji i wypływającej akceptacji „wielkiego spokoju”, jaki w sobie niosą… Barwy natury, czyli zielenie, szmaragdy, brązy, fiolety i żółcienie oraz kolor niebieski, stanowią o pogodzie ducha i samej artystki i jej dzieł sztuki. Ta właśnie: wirująca w oczach kolorystyka i „rozplatanie” na elementy „biologiczne” pejzaży decydują o bardzo pozytywnym odbiorze dzieł sztuki Grażyny Ulman.
artist avatar
Artysta:
Grażyna Ulman
Urodziła się w 1967 roku w Poznaniu. Studia w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu (obecnie Akademia Sztuk Pięknych) ukończyła dyplomem z tkaniny w pracowni prof. Anny Goebel i z rysunku w pracowni prof. Wojciecha Müllera. Jej prace znajdują się w zbiorach prywatnych i zdobią budynki użyteczności publicznej w kraju i za granicą. Bierze udział w wielu wystawach zbiorowych i indywidualnych, plenerach i warsztatach. Wystawy indywidualne: 1991 - 'Rysunki', Poznań, Dom Kultury 'Pod Lipami' 1992 - 'Rysunek', Poznań, 'Eskulap' 1993 - 'Dotykam', Poznań, PWSSP 'Dotknięcie miejsca', Lednica, Muzeum Pierwszych Piastów 1994 - 'Bramafan', Poznań 1999 - 'Rysunki' Katowice 2001 - 'Kolor i biel', Police, Galeria Obok 2002 - 'Chmury', Police, Galeria Obok 2007 - ‘Malarstwo’, Świnoujście, Galeria ART 'Obrazy – kryształy', Poznań, Galeria Duck-Tak 2008 - 'Pamiątki po zimie', Szczecin, Klub Delta Ważniejsze wystawy zbiorowe: 1993 - '7 dni z życia kobiety', Kraków, 4 Forum Kultury Studenckiej 1994 - 'Dom – Poza światem', Poznań, BWA 2005 - 'stowarzyszenie Artystyczne Integracji Europejskiej’, Szczecin, Hamburg 2006 - 'Zapomniana ceramika', Szczecin Dąbie, MOK 'Jestem', Katowice, BWA 'Wystawa Związku Ceramików Polskich’, Szamotuły, Poznań 2007 - 'Im Fluss', Schwedt, Galerie am Kietz 2008 - 'spotkania', BWA Piła Performance: 1993 - 'snujemy I', Kraków (z Dorotą Maziakowską) 'snujemy II', Poznań (z Dorotą Maziakowską) 1994 - 'Urodziny', Poznań 2003 - 'Białe skrzydła biały szum', Świnoujście (z Dorotą Maziakowską) \"Kryształy - okruchy życia\", dr Agnieszka Balewska: To co błyska w naszych oczach, prześwity i drgania powierzchni słonecznych; na trawie, krzewach, drzewach, jeziorach i lasach to „widzenie rozbite” w malarskiej warstwie ekspresji artystycznej Grażyny Ulman. Owo rozczłonkowanie elementów natury na strukturalną formę stanowi o specyfice dzieł tejże artystki… Okazuje się bowiem, iż rzeczywiście spostrzegamy w mgnieniach oczu, w bardzo krótkich momentach doznajemy olśnienia i doświadczania pierwotności natury, z którą tak bardzo blisko związana jest Grażyna Ulman… Teraz patrząc na jej obrazy: cierpliwie „tkane” farbą; niczym składanka puzzle można doświadczyć znacznie więcej wibrującej przez nas natury - flory - tej wokół Nas… Artystka w sposób prostolinijny maluje fragment po fragmencie, element po elemencie, podobnie jak mikrobiolog – Ulman – „obserwuje” Świat… Jest w tym jakieś zauroczenie i „zakochanie” w malarskiej strukturze dzieła. Farba zawarta w prostej formie, jest „przesuwana” i rozdzielana z pół tonu do tonu niczym etiuda fortepianowa. Owa muzyczność obrazów spełnia się w ich harmonii… Grażyna Ulman od lat pracuje jak „analityk nad formą” i dokładnie, precyzyjnie „określa” swoje syntetyczne myślenie o obrazie, choć dochodzi do tej syntezy poprzez fragmenty, cząstki, okruchy, kryształy Jej spojrzeń… Filozofia wypływająca ze sztuki artystki to akceptacja rzeczywistości, w silnej mierze „widzenie kobiece”; poprzez cząstkę, kostkę, element, fragment… Zatem jest to świat dostrzegany, jako bardzo złożony, wrażliwy, sensoryczny, i delikatny. Artystka „nie odpuszcza” sobie pracy - tej mozolnej - choć uwielbia penetrować szczegóły i wręcz „bawi się i cieszy ją” każdy nałożony kubik, prostokąt, pasek, kwadrat, w bardzo często niewielkiej polaryzacji kolorystycznej, która przypomina na myśl: Unizm Strzemińskiego, aczkolwiek widziany właśnie przez Artystkę w odmienny sposób… Uważam, iż w kontakcie i obcowaniu z obrazami Ulman można zatrzymać się na dłuższą chwilę, niż tylko jedno spojrzenie i stanąć przy obrazie. I chyba ten aspekt artystka bierze również pod uwagę, ponieważ Jej praca – nie może być oglądana zbyt szybko, z powodu długiego procesu powstawania obrazów jak również ich percepcji i wypływającej akceptacji „wielkiego spokoju”, jaki w sobie niosą… Barwy natury, czyli zielenie, szmaragdy, brązy, fiolety i żółcienie oraz kolor niebieski, stanowią o pogodzie ducha i samej artystki i jej dzieł sztuki. Ta właśnie: wirująca w oczach kolorystyka i „rozplatanie” na elementy „biologiczne” pejzaży decydują o bardzo pozytywnym odbiorze dzieł sztuki Grażyny Ulman.
Inne prace artysty
Rozbite naczynie III
Grażyna UlmanRozbite naczynie III

80x80

4390 PLN