Jak kupićKoszty dostawyO nasPublikacjeOpinieKontakt
info@artpower.pl+48 502 342 330
iconFacebookiconFacebook
Logo
Galeria sztukiArtyści
MalarstwoGrafikaRysunekFotografiaInne
Popularne kategorieMalarstwoGrafikaRysunekFotografiaInne
Nowe dzieła
Together
Andrzej KasprzakTogether

50x50

2100 PLN

Fall in love II
Andrzej KasprzakFall in love II

50x50

2100 PLN

Fall in love I
Andrzej KasprzakFall in love I

50x50

2100 PLN

Angel Defensor
Andrzej KasprzakAngel Defensor

50x50

2100 PLN

Zobacz wszystkie 1926 wyniki
Cieszymy się, że jesteś z nami! Teraz będziesz regularnie otrzymywać najnowsze informacje i aktualności.
Kontakt
Tel:+48 502 342 330
Mail:info@artpower.pl
Nasze profile
Galeria artpower.plO nasIdeaWspółpracaKontakt
PublikacjeOpinieSłowniczekBlog
Obsługa klientaJak kupićKoszty dostawyReklamacje i zwrotyCertyfikat autentycznościRegulaminPolityka prywatności i cookies
Galeria artpower.pl
Obsługa klienta
Kontakt
Tel:+48 502 342 330
Mail:info@artpower.pl

© 2025 Artpower.pl – Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie, reprodukcja, powielanie w jakiejkolwiek postaci całości lub części prezentowanej strony jest zabronione.

painting image 0
background painting imagepainting image 1
selected image
selected imageselected image
Dagmara Kwiatek
Ośmiornice
Rozmiar dzieła:
40x50 cm
Sprawdź skalęiconScale
Technika:
Malarstwo
,
technika mieszana

Technika, gdzie artysta w ramach jednego dzieła stosuje różne techniki plastyczne, np. mieszanie farb rozpuszczalnych w wodzie z farbami olejnymi lub mieszanie różnych technik graficznych, kompozycje z różnych materiałów (papier, tkanina, fotografia).

Rok powstania:
2003
ID dzieła:
46
770 PLN

Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki

Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski

Masz 14 dni na zwrot

PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Dodatkowe informacje
Tagi:
#olej#natura#malarstwo#asp kraków#akryl
artist avatar
Artysta:

Dagmara Kwiatek

Ur. 8 listopada 1972r. w Krakowie. W latach 1991-1996 – studiowała na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie, w pracowniach: prof. Leszka Misiaka, prof. Jerzego Nowosielskiego, prof. Józefa Ząbkowskiego, u którego obroniła dyplom w 1996r., w pracowni tkaniny artystycznej u prof. Ryszarda Kwietnia oraz w pracowni technik fotograficznych u prof. Józefiny Bransch-Walczak. W 1998r. otrzymała nagrodę - stypendium Twórcze Prezydenta Miasta Krakowa. Ma na swoim koncie liczne wystawy indywidualne i zbiorowe, a jej prace znajdują się w kraju i za granicą. Wystawy indywidualne: 1996 - Galeria "Na Pięterku", Kraków 1996 - Galeria "Pod Orłem " ,Kraków 1996 - Instytut Francuski, Kraków 1997 - Galeria Krzeszowickiego Ośrodka Kultury, Krzeszowice 1997 - Galeria "Z Rączką", Kraków 1998 - Centrum Kultury Żydowskiej, Kraków 1998 - Seckau Gallery, Austria 1999 - Galeria ZPAP Sukiennice, Kraków 2001 - Galeria Nadbrzeżna, Ustronie Morskie 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2002 - Galeria „Wittchen”, Warszawa 2003 - Dwór „Bella Vita”, Gdów 2003 - Galeria KOK, Krzeszowice 2004 - Studio Projektów, Rzeszów 2004 - Pub „8 dzień tygodnia”, Kraków 2004 - Galeria "2 światy", Kraków 2005 - BWA, Sandomierz 2006 - Wojewódzka Biblioteka Publiczna, Kraków 2007 - Galeria „Przedział” Kraków Wystawy zbiorowe: 1995 - Pałac Sztuki, Kraków 1996 - Wydział Grafiki ASP, Kraków 1997 - Galeria ZPAP, Kraków 1997 - Galeria "Pryzmat", Kraków 1997 - Pałac Sztuki, Kraków 1997 - Państwowa Galeria Sztuki, Legnica 1997 - Myślenicki Ośrodek Kultury, Myślenice 1997 - Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, 1997 - Galeria Teatralna, Kraków 2000 - Galeria Ośrodka Kultury w Kopenhadze, Dania 2001 - Galeria, Pecs, Węgry 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2001 - „Mini–Galeria”, Kraków 2002 - Taipei Fine Arts Museum, Taiwan 2003 - Galeria, Krzeszowice 2003/4 - Studio Projektów, Rzeszów 2005 - Galeria "Labirynt", Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Galeria „Labirynt”, Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Centrum Kultury w Farum, Dania 2006 - Galeria Labirynt, Kraków 2007 - Galeria Przedział, Kraków 2008 - Galeria Vauxhall, Krzeszowice Kazimierz Targosz, fragment artykułu z Magazynu Krzeszowickiego Nr 152, 15.05.98 r.: (...) Dagmara używa języka symbolicznego, ucieka do abstrakcji i trudno określić co jej w duszy gra. (…) Na pytanie co ją inspiruje, odpowiada: zawsze życie, wszystko czego doświadczam. I dlatego zapewne należy do tych artystów, o których można powiedzieć, że noszą swój świat ze sobą, nie czerpią wprost z tego co za oknem, z miejsca w którym żyją. (...) Dagmara należy do tych artystek, które przemawiają własnym głosem, czasem jest to intymne zwierzenie, czasem skarga albo krzyk. Potwierdza też - jak sądzę - naszą coraz silniejszą potrzebę obcowania ze sztuką, z artystą w tym bezdusznym, zabieganym świecie.

AN, fragment art. z Dziennika Polskiego Nr 249 (18345), 2004: (…) Czasem jest to świat sprowadzony do syntetycznego znaku, innym razem zasygnalizowany symbolem, zawsze ciekawy i trochę tajemniczy.

Maria Ostrowska Z cyklu \"Spotkanie po latach\" z Magazynu Krzeszowickiego Nr 274 (15 czerwca 2003 r.): (…) Tytuły obrazów Dagmary może podpowiadają, sugerują drogę interpretacyjną (…) Myślę jednak, że nie próba interpretacji jest tu najistotniejsza. (…) ważne jest to, co zostaje po kontakcie z jej dziełami, co otwiera drogę do nigdy niedokończonych refleksji sięgających kosmosu, eschatologii, bardzo skomplikowanych relacji międzyludzkich, własnych lęków, pragnień i marzeń. (…) Uroda obrazów Dagmary nie daje się zdefiniować, to żywy świat, bo wskrzesza go twórcza myśl, twórcze spojrzenie, i w końcu nadzieja, że nikt nie będzie obojętny.

Anna Kot, Tygodnik Nadwiślański, 2005: Kolorystycznie galeria Biura Artystycznego w Sandomierzu wyprzedziła lato. Ale zarzucić letniość prezentowanej tu sztuce to wyraźne nieporozumienie. Sztuka słońca. Soczyste czerwienie, odważne pomarańcze, nasycone żółcie od czasu do czasu złamane wyciszoną słońcem zielenią - to barwy, które od 10 czerwca dominują w galerii sandomierskiego BWA. (…) Kiedy ogląda się katalog dawnych, a właściwie zupełnie niedawno powstałych prac Dagmary Kwiatek i konfrontuje je z jej nowymi dokonaniami artystycznymi, aż trudno uwierzyć, że ich twórcą jest jedna i ta sama osoba. W \"starych\" obrazach uderza stosowanie barw pośrednich, które artyści zwą \"wojtkiewiczowskimi sosami\" i nagła eksplozja koloru w nowych dziełach. Dostrzeżenie urody i ekspresji żółcieni, pomarańczu, krwistej czerwieni i złamanej zielenią żółci to widoczny przejaw jej fascynacji światłem i nasyconą barwą. Fascynacji, która narodziła się po niedawnej podróży do pełnej słońca i kontrastów - także kolorystycznych - Indii(...)

artist avatar
Artysta:
Dagmara Kwiatek

Ur. 8 listopada 1972r. w Krakowie. W latach 1991-1996 – studiowała na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie, w pracowniach: prof. Leszka Misiaka, prof. Jerzego Nowosielskiego, prof. Józefa Ząbkowskiego, u którego obroniła dyplom w 1996r., w pracowni tkaniny artystycznej u prof. Ryszarda Kwietnia oraz w pracowni technik fotograficznych u prof. Józefiny Bransch-Walczak. W 1998r. otrzymała nagrodę - stypendium Twórcze Prezydenta Miasta Krakowa. Ma na swoim koncie liczne wystawy indywidualne i zbiorowe, a jej prace znajdują się w kraju i za granicą. Wystawy indywidualne: 1996 - Galeria "Na Pięterku", Kraków 1996 - Galeria "Pod Orłem " ,Kraków 1996 - Instytut Francuski, Kraków 1997 - Galeria Krzeszowickiego Ośrodka Kultury, Krzeszowice 1997 - Galeria "Z Rączką", Kraków 1998 - Centrum Kultury Żydowskiej, Kraków 1998 - Seckau Gallery, Austria 1999 - Galeria ZPAP Sukiennice, Kraków 2001 - Galeria Nadbrzeżna, Ustronie Morskie 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2002 - Galeria „Wittchen”, Warszawa 2003 - Dwór „Bella Vita”, Gdów 2003 - Galeria KOK, Krzeszowice 2004 - Studio Projektów, Rzeszów 2004 - Pub „8 dzień tygodnia”, Kraków 2004 - Galeria "2 światy", Kraków 2005 - BWA, Sandomierz 2006 - Wojewódzka Biblioteka Publiczna, Kraków 2007 - Galeria „Przedział” Kraków Wystawy zbiorowe: 1995 - Pałac Sztuki, Kraków 1996 - Wydział Grafiki ASP, Kraków 1997 - Galeria ZPAP, Kraków 1997 - Galeria "Pryzmat", Kraków 1997 - Pałac Sztuki, Kraków 1997 - Państwowa Galeria Sztuki, Legnica 1997 - Myślenicki Ośrodek Kultury, Myślenice 1997 - Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, 1997 - Galeria Teatralna, Kraków 2000 - Galeria Ośrodka Kultury w Kopenhadze, Dania 2001 - Galeria, Pecs, Węgry 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2001 - „Mini–Galeria”, Kraków 2002 - Taipei Fine Arts Museum, Taiwan 2003 - Galeria, Krzeszowice 2003/4 - Studio Projektów, Rzeszów 2005 - Galeria "Labirynt", Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Galeria „Labirynt”, Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Centrum Kultury w Farum, Dania 2006 - Galeria Labirynt, Kraków 2007 - Galeria Przedział, Kraków 2008 - Galeria Vauxhall, Krzeszowice Kazimierz Targosz, fragment artykułu z Magazynu Krzeszowickiego Nr 152, 15.05.98 r.: (...) Dagmara używa języka symbolicznego, ucieka do abstrakcji i trudno określić co jej w duszy gra. (…) Na pytanie co ją inspiruje, odpowiada: zawsze życie, wszystko czego doświadczam. I dlatego zapewne należy do tych artystów, o których można powiedzieć, że noszą swój świat ze sobą, nie czerpią wprost z tego co za oknem, z miejsca w którym żyją. (...) Dagmara należy do tych artystek, które przemawiają własnym głosem, czasem jest to intymne zwierzenie, czasem skarga albo krzyk. Potwierdza też - jak sądzę - naszą coraz silniejszą potrzebę obcowania ze sztuką, z artystą w tym bezdusznym, zabieganym świecie.

AN, fragment art. z Dziennika Polskiego Nr 249 (18345), 2004: (…) Czasem jest to świat sprowadzony do syntetycznego znaku, innym razem zasygnalizowany symbolem, zawsze ciekawy i trochę tajemniczy.

Maria Ostrowska Z cyklu \"Spotkanie po latach\" z Magazynu Krzeszowickiego Nr 274 (15 czerwca 2003 r.): (…) Tytuły obrazów Dagmary może podpowiadają, sugerują drogę interpretacyjną (…) Myślę jednak, że nie próba interpretacji jest tu najistotniejsza. (…) ważne jest to, co zostaje po kontakcie z jej dziełami, co otwiera drogę do nigdy niedokończonych refleksji sięgających kosmosu, eschatologii, bardzo skomplikowanych relacji międzyludzkich, własnych lęków, pragnień i marzeń. (…) Uroda obrazów Dagmary nie daje się zdefiniować, to żywy świat, bo wskrzesza go twórcza myśl, twórcze spojrzenie, i w końcu nadzieja, że nikt nie będzie obojętny.

Anna Kot, Tygodnik Nadwiślański, 2005: Kolorystycznie galeria Biura Artystycznego w Sandomierzu wyprzedziła lato. Ale zarzucić letniość prezentowanej tu sztuce to wyraźne nieporozumienie. Sztuka słońca. Soczyste czerwienie, odważne pomarańcze, nasycone żółcie od czasu do czasu złamane wyciszoną słońcem zielenią - to barwy, które od 10 czerwca dominują w galerii sandomierskiego BWA. (…) Kiedy ogląda się katalog dawnych, a właściwie zupełnie niedawno powstałych prac Dagmary Kwiatek i konfrontuje je z jej nowymi dokonaniami artystycznymi, aż trudno uwierzyć, że ich twórcą jest jedna i ta sama osoba. W \"starych\" obrazach uderza stosowanie barw pośrednich, które artyści zwą \"wojtkiewiczowskimi sosami\" i nagła eksplozja koloru w nowych dziełach. Dostrzeżenie urody i ekspresji żółcieni, pomarańczu, krwistej czerwieni i złamanej zielenią żółci to widoczny przejaw jej fascynacji światłem i nasyconą barwą. Fascynacji, która narodziła się po niedawnej podróży do pełnej słońca i kontrastów - także kolorystycznych - Indii(...)

Dagmara Kwiatek
Ośmiornice
Rozmiar dzieła:
40x50 cm
Sprawdź skalęiconScale
Technika:
Malarstwo
,
technika mieszana

Technika, gdzie artysta w ramach jednego dzieła stosuje różne techniki plastyczne, np. mieszanie farb rozpuszczalnych w wodzie z farbami olejnymi lub mieszanie różnych technik graficznych, kompozycje z różnych materiałów (papier, tkanina, fotografia).

Rok powstania:
2003
ID dzieła:
46
770 PLN

Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki

Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski

Masz 14 dni na zwrot

PEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Dodatkowe informacje
Tagi:
#olej#natura#malarstwo#asp kraków#akryl
artist avatar
Artysta:

Dagmara Kwiatek

Ur. 8 listopada 1972r. w Krakowie. W latach 1991-1996 – studiowała na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie, w pracowniach: prof. Leszka Misiaka, prof. Jerzego Nowosielskiego, prof. Józefa Ząbkowskiego, u którego obroniła dyplom w 1996r., w pracowni tkaniny artystycznej u prof. Ryszarda Kwietnia oraz w pracowni technik fotograficznych u prof. Józefiny Bransch-Walczak. W 1998r. otrzymała nagrodę - stypendium Twórcze Prezydenta Miasta Krakowa. Ma na swoim koncie liczne wystawy indywidualne i zbiorowe, a jej prace znajdują się w kraju i za granicą. Wystawy indywidualne: 1996 - Galeria "Na Pięterku", Kraków 1996 - Galeria "Pod Orłem " ,Kraków 1996 - Instytut Francuski, Kraków 1997 - Galeria Krzeszowickiego Ośrodka Kultury, Krzeszowice 1997 - Galeria "Z Rączką", Kraków 1998 - Centrum Kultury Żydowskiej, Kraków 1998 - Seckau Gallery, Austria 1999 - Galeria ZPAP Sukiennice, Kraków 2001 - Galeria Nadbrzeżna, Ustronie Morskie 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2002 - Galeria „Wittchen”, Warszawa 2003 - Dwór „Bella Vita”, Gdów 2003 - Galeria KOK, Krzeszowice 2004 - Studio Projektów, Rzeszów 2004 - Pub „8 dzień tygodnia”, Kraków 2004 - Galeria "2 światy", Kraków 2005 - BWA, Sandomierz 2006 - Wojewódzka Biblioteka Publiczna, Kraków 2007 - Galeria „Przedział” Kraków Wystawy zbiorowe: 1995 - Pałac Sztuki, Kraków 1996 - Wydział Grafiki ASP, Kraków 1997 - Galeria ZPAP, Kraków 1997 - Galeria "Pryzmat", Kraków 1997 - Pałac Sztuki, Kraków 1997 - Państwowa Galeria Sztuki, Legnica 1997 - Myślenicki Ośrodek Kultury, Myślenice 1997 - Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, 1997 - Galeria Teatralna, Kraków 2000 - Galeria Ośrodka Kultury w Kopenhadze, Dania 2001 - Galeria, Pecs, Węgry 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2001 - „Mini–Galeria”, Kraków 2002 - Taipei Fine Arts Museum, Taiwan 2003 - Galeria, Krzeszowice 2003/4 - Studio Projektów, Rzeszów 2005 - Galeria "Labirynt", Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Galeria „Labirynt”, Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Centrum Kultury w Farum, Dania 2006 - Galeria Labirynt, Kraków 2007 - Galeria Przedział, Kraków 2008 - Galeria Vauxhall, Krzeszowice Kazimierz Targosz, fragment artykułu z Magazynu Krzeszowickiego Nr 152, 15.05.98 r.: (...) Dagmara używa języka symbolicznego, ucieka do abstrakcji i trudno określić co jej w duszy gra. (…) Na pytanie co ją inspiruje, odpowiada: zawsze życie, wszystko czego doświadczam. I dlatego zapewne należy do tych artystów, o których można powiedzieć, że noszą swój świat ze sobą, nie czerpią wprost z tego co za oknem, z miejsca w którym żyją. (...) Dagmara należy do tych artystek, które przemawiają własnym głosem, czasem jest to intymne zwierzenie, czasem skarga albo krzyk. Potwierdza też - jak sądzę - naszą coraz silniejszą potrzebę obcowania ze sztuką, z artystą w tym bezdusznym, zabieganym świecie.

AN, fragment art. z Dziennika Polskiego Nr 249 (18345), 2004: (…) Czasem jest to świat sprowadzony do syntetycznego znaku, innym razem zasygnalizowany symbolem, zawsze ciekawy i trochę tajemniczy.

Maria Ostrowska Z cyklu \"Spotkanie po latach\" z Magazynu Krzeszowickiego Nr 274 (15 czerwca 2003 r.): (…) Tytuły obrazów Dagmary może podpowiadają, sugerują drogę interpretacyjną (…) Myślę jednak, że nie próba interpretacji jest tu najistotniejsza. (…) ważne jest to, co zostaje po kontakcie z jej dziełami, co otwiera drogę do nigdy niedokończonych refleksji sięgających kosmosu, eschatologii, bardzo skomplikowanych relacji międzyludzkich, własnych lęków, pragnień i marzeń. (…) Uroda obrazów Dagmary nie daje się zdefiniować, to żywy świat, bo wskrzesza go twórcza myśl, twórcze spojrzenie, i w końcu nadzieja, że nikt nie będzie obojętny.

Anna Kot, Tygodnik Nadwiślański, 2005: Kolorystycznie galeria Biura Artystycznego w Sandomierzu wyprzedziła lato. Ale zarzucić letniość prezentowanej tu sztuce to wyraźne nieporozumienie. Sztuka słońca. Soczyste czerwienie, odważne pomarańcze, nasycone żółcie od czasu do czasu złamane wyciszoną słońcem zielenią - to barwy, które od 10 czerwca dominują w galerii sandomierskiego BWA. (…) Kiedy ogląda się katalog dawnych, a właściwie zupełnie niedawno powstałych prac Dagmary Kwiatek i konfrontuje je z jej nowymi dokonaniami artystycznymi, aż trudno uwierzyć, że ich twórcą jest jedna i ta sama osoba. W \"starych\" obrazach uderza stosowanie barw pośrednich, które artyści zwą \"wojtkiewiczowskimi sosami\" i nagła eksplozja koloru w nowych dziełach. Dostrzeżenie urody i ekspresji żółcieni, pomarańczu, krwistej czerwieni i złamanej zielenią żółci to widoczny przejaw jej fascynacji światłem i nasyconą barwą. Fascynacji, która narodziła się po niedawnej podróży do pełnej słońca i kontrastów - także kolorystycznych - Indii(...)

artist avatar
Artysta:
Dagmara Kwiatek

Ur. 8 listopada 1972r. w Krakowie. W latach 1991-1996 – studiowała na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie, w pracowniach: prof. Leszka Misiaka, prof. Jerzego Nowosielskiego, prof. Józefa Ząbkowskiego, u którego obroniła dyplom w 1996r., w pracowni tkaniny artystycznej u prof. Ryszarda Kwietnia oraz w pracowni technik fotograficznych u prof. Józefiny Bransch-Walczak. W 1998r. otrzymała nagrodę - stypendium Twórcze Prezydenta Miasta Krakowa. Ma na swoim koncie liczne wystawy indywidualne i zbiorowe, a jej prace znajdują się w kraju i za granicą. Wystawy indywidualne: 1996 - Galeria "Na Pięterku", Kraków 1996 - Galeria "Pod Orłem " ,Kraków 1996 - Instytut Francuski, Kraków 1997 - Galeria Krzeszowickiego Ośrodka Kultury, Krzeszowice 1997 - Galeria "Z Rączką", Kraków 1998 - Centrum Kultury Żydowskiej, Kraków 1998 - Seckau Gallery, Austria 1999 - Galeria ZPAP Sukiennice, Kraków 2001 - Galeria Nadbrzeżna, Ustronie Morskie 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2002 - Galeria „Wittchen”, Warszawa 2003 - Dwór „Bella Vita”, Gdów 2003 - Galeria KOK, Krzeszowice 2004 - Studio Projektów, Rzeszów 2004 - Pub „8 dzień tygodnia”, Kraków 2004 - Galeria "2 światy", Kraków 2005 - BWA, Sandomierz 2006 - Wojewódzka Biblioteka Publiczna, Kraków 2007 - Galeria „Przedział” Kraków Wystawy zbiorowe: 1995 - Pałac Sztuki, Kraków 1996 - Wydział Grafiki ASP, Kraków 1997 - Galeria ZPAP, Kraków 1997 - Galeria "Pryzmat", Kraków 1997 - Pałac Sztuki, Kraków 1997 - Państwowa Galeria Sztuki, Legnica 1997 - Myślenicki Ośrodek Kultury, Myślenice 1997 - Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, 1997 - Galeria Teatralna, Kraków 2000 - Galeria Ośrodka Kultury w Kopenhadze, Dania 2001 - Galeria, Pecs, Węgry 2001 - Galeria „Na Pięterku”, Kraków 2001 - „Mini–Galeria”, Kraków 2002 - Taipei Fine Arts Museum, Taiwan 2003 - Galeria, Krzeszowice 2003/4 - Studio Projektów, Rzeszów 2005 - Galeria "Labirynt", Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Galeria „Labirynt”, Kraków 2005 - Galeria KOK, Krzeszowice 2005 - Centrum Kultury w Farum, Dania 2006 - Galeria Labirynt, Kraków 2007 - Galeria Przedział, Kraków 2008 - Galeria Vauxhall, Krzeszowice Kazimierz Targosz, fragment artykułu z Magazynu Krzeszowickiego Nr 152, 15.05.98 r.: (...) Dagmara używa języka symbolicznego, ucieka do abstrakcji i trudno określić co jej w duszy gra. (…) Na pytanie co ją inspiruje, odpowiada: zawsze życie, wszystko czego doświadczam. I dlatego zapewne należy do tych artystów, o których można powiedzieć, że noszą swój świat ze sobą, nie czerpią wprost z tego co za oknem, z miejsca w którym żyją. (...) Dagmara należy do tych artystek, które przemawiają własnym głosem, czasem jest to intymne zwierzenie, czasem skarga albo krzyk. Potwierdza też - jak sądzę - naszą coraz silniejszą potrzebę obcowania ze sztuką, z artystą w tym bezdusznym, zabieganym świecie.

AN, fragment art. z Dziennika Polskiego Nr 249 (18345), 2004: (…) Czasem jest to świat sprowadzony do syntetycznego znaku, innym razem zasygnalizowany symbolem, zawsze ciekawy i trochę tajemniczy.

Maria Ostrowska Z cyklu \"Spotkanie po latach\" z Magazynu Krzeszowickiego Nr 274 (15 czerwca 2003 r.): (…) Tytuły obrazów Dagmary może podpowiadają, sugerują drogę interpretacyjną (…) Myślę jednak, że nie próba interpretacji jest tu najistotniejsza. (…) ważne jest to, co zostaje po kontakcie z jej dziełami, co otwiera drogę do nigdy niedokończonych refleksji sięgających kosmosu, eschatologii, bardzo skomplikowanych relacji międzyludzkich, własnych lęków, pragnień i marzeń. (…) Uroda obrazów Dagmary nie daje się zdefiniować, to żywy świat, bo wskrzesza go twórcza myśl, twórcze spojrzenie, i w końcu nadzieja, że nikt nie będzie obojętny.

Anna Kot, Tygodnik Nadwiślański, 2005: Kolorystycznie galeria Biura Artystycznego w Sandomierzu wyprzedziła lato. Ale zarzucić letniość prezentowanej tu sztuce to wyraźne nieporozumienie. Sztuka słońca. Soczyste czerwienie, odważne pomarańcze, nasycone żółcie od czasu do czasu złamane wyciszoną słońcem zielenią - to barwy, które od 10 czerwca dominują w galerii sandomierskiego BWA. (…) Kiedy ogląda się katalog dawnych, a właściwie zupełnie niedawno powstałych prac Dagmary Kwiatek i konfrontuje je z jej nowymi dokonaniami artystycznymi, aż trudno uwierzyć, że ich twórcą jest jedna i ta sama osoba. W \"starych\" obrazach uderza stosowanie barw pośrednich, które artyści zwą \"wojtkiewiczowskimi sosami\" i nagła eksplozja koloru w nowych dziełach. Dostrzeżenie urody i ekspresji żółcieni, pomarańczu, krwistej czerwieni i złamanej zielenią żółci to widoczny przejaw jej fascynacji światłem i nasyconą barwą. Fascynacji, która narodziła się po niedawnej podróży do pełnej słońca i kontrastów - także kolorystycznych - Indii(...)

Inne prace artysty
Złotook na otoku
Dagmara KwiatekZłotook na otoku

80x80

4340 PLN

Ocean Spokojny
Dagmara KwiatekOcean Spokojny

100x100

6160 PLN

Samotna wyspa
Dagmara KwiatekSamotna wyspa

60x100

3500 PLN

Złudzenie
Dagmara KwiatekZłudzenie

60x80

2520 PLN

Rowery na brzegu lasu
Dagmara KwiatekRowery na brzegu lasu

70x50

770 PLN