





Katarzyna BielecPEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Tory kolejowe 2
Rozmiar dzieła:
60x60 cm
Sprawdź skalę
Technika:
Malarstwo
, olej
(malarstwo olejne) to najbardziej popularna technika malarska, polegająca na malowaniu farbami, w skład których wchodzi olej lniany oraz pigmenty. Za podłoże najczęściej służą: płótno, płyta pilśniowa, drewno.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Rok powstania:
2008
ID dzieła:
970
2720 PLN
Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki
Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot
Dodatkowe informacje

Artysta:
Katarzyna Bielec
Urodziła się 1979 r. W latach 1995-2000 uczęszczała do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie, gdzie uzyskała dyplom z wystawiennictwa. Studiowała na Wydziale Malarstwa krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych w latach 2001 - 2006. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w pracowni prof. Leszka Misiaka. Pracę magisterską stanowiły także dwa aneksy: z rysunku pod kierunkiem prof. Teresy Kotkowskiej - Rzepeckiej i z papieru unikatowego - ręcznie czerpanego, pod kierunkiem adj. Małgorzaty Buczek. Jest członkiem ZPAP. Główną sferą jej zainteresowań jest malarstwo olejne i fotografia. Uprawia także rysunek i tworzy prace z papieru ręcznie czerpanego. Nagrody i wyróżnienia: 2005 – Stypendium Twórcze im. Jana Szancenbacha na rozwój uzdolnień malarskich. 2006 – Medal Rektora Akademii Sztuk Pięknych w uznaniu za wyróżniającą się pracę dyplomową 2006 – Medal TPSP w Krakowie za pracę dyplomową prezentowaną w Pałacu Sztuki na wystawie wyróżnionych dyplomów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 2007 – Nagroda Klubu Malarzy na wystawie malarstwa „Mały Format 2007” Ważniejsze wystawy: 2006 – indywidualna wystawa malarstwa i papieru unikatowego w Galerii Autorskiej Bronisława Chromego, Kraków 2006 – malarstwo i papier unikatowy – „Debiuty” – wystawa wyróżnionych dyplomów absolwentów ASP w Pałacu Sztuki w Krakowie 2007 – indywidualna wystawa malarstwa – „Okna”, Klub Dziennikarzy „Pod Gruszką”, Kraków 2007 – malarstwo – „Nowi Członkowie ZPAP”, Galeria Pryzmat, Kraków 2007 – indywidualna wystawa malarstwa (z Katarzyną Matschay), Dolny Pałac Sztuki, Kraków 2007 – udział w wystawie “Mały Format 2007”, Galeria Labirynt, Kraków 2007 – uczestnictwo w 5-tych Warszawskich Targach Sztuki 2008 – udział w wystawie "Salon Malarstwa i Rzeźby", NCK, Kraków 2008 – indywidualna wystawa malarstwa i rysunku, Galeria w Pałacu Vauxhall, Krzeszowice 2009 – udział w wystawie „Mały Format”, Dominik Rostworowski Gallery, Kraków „W polu widzenia malarza znalazły się, elementy wyodrębnione z przestrzeni powszechnego użytku, pozbawione personalnej przynależności i kompletnie jako takie pozbawione intymności. Skrawki zwyczajności, które mijamy, przechodzimy obok i ponad, wykrojone z czegoś najzupełniej zewnętrznego i obojętnego. Fragmenty ścian z jakimiś skrzynkami elektrycznymi, wiązki kabli, studzienki kanalizacyjne, zatarte pasy na spękanym asfalcie. Wreszcie okna, kawałki przestrzeni pomiędzy światem na zewnątrz i do wewnątrz, oprawione w ramy framug półprzeźroczyste kurtyny pomiędzy tym co zewnętrzne i tym co prywatne, domowe, intymne. Katarzyna Bielec bada zagęszczenia cienia, półcieni i ciemności, refleksy światła na powierzchni szyb, nawarstwienia zasłon i szczeliny w zasłonach, skrawki życia wpisane w ramy tych przestrzeni. Cały repertuar swoich środków malarskich koncentruje autorka na wywołaniu u widza poczucia obecności w obrazie obserwowanych przedmiotów. Nie oznacza to bynajmniej drobiazgowego naturalizmu. Przeciwnie, Bielec jest lapidarna i powściągliwa, przetwarza i syntetyzuje formy. Dąży do czegoś, co nazwałbym wizualną esencją obecności realnego obiektu. Wyraziste przywołanie materialności przedmiotów w obrazach Katarzyny Bielec spotyka się u niej z autonomicznym traktowaniem materii malarskiej. Śmiało kładzie farbę na płótno i uzyskuje duże zróżnicowanie faktur, śladów narzędzia, nasyceń kolorystycznych i walorowych. Ten rodzaj malarskiej intensywności i zagęszczenia jest dla autorki z pewnością nie mniej fascynujący niż zbudowanie odniesień przedmiotowych”. Fragment recenzji autorstwa Mirosława Sikorskiego

Artysta:
Katarzyna Bielec
Urodziła się 1979 r. W latach 1995-2000 uczęszczała do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie, gdzie uzyskała dyplom z wystawiennictwa. Studiowała na Wydziale Malarstwa krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych w latach 2001 - 2006. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w pracowni prof. Leszka Misiaka. Pracę magisterską stanowiły także dwa aneksy: z rysunku pod kierunkiem prof. Teresy Kotkowskiej - Rzepeckiej i z papieru unikatowego - ręcznie czerpanego, pod kierunkiem adj. Małgorzaty Buczek. Jest członkiem ZPAP. Główną sferą jej zainteresowań jest malarstwo olejne i fotografia. Uprawia także rysunek i tworzy prace z papieru ręcznie czerpanego. Nagrody i wyróżnienia: 2005 – Stypendium Twórcze im. Jana Szancenbacha na rozwój uzdolnień malarskich. 2006 – Medal Rektora Akademii Sztuk Pięknych w uznaniu za wyróżniającą się pracę dyplomową 2006 – Medal TPSP w Krakowie za pracę dyplomową prezentowaną w Pałacu Sztuki na wystawie wyróżnionych dyplomów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 2007 – Nagroda Klubu Malarzy na wystawie malarstwa „Mały Format 2007” Ważniejsze wystawy: 2006 – indywidualna wystawa malarstwa i papieru unikatowego w Galerii Autorskiej Bronisława Chromego, Kraków 2006 – malarstwo i papier unikatowy – „Debiuty” – wystawa wyróżnionych dyplomów absolwentów ASP w Pałacu Sztuki w Krakowie 2007 – indywidualna wystawa malarstwa – „Okna”, Klub Dziennikarzy „Pod Gruszką”, Kraków 2007 – malarstwo – „Nowi Członkowie ZPAP”, Galeria Pryzmat, Kraków 2007 – indywidualna wystawa malarstwa (z Katarzyną Matschay), Dolny Pałac Sztuki, Kraków 2007 – udział w wystawie “Mały Format 2007”, Galeria Labirynt, Kraków 2007 – uczestnictwo w 5-tych Warszawskich Targach Sztuki 2008 – udział w wystawie "Salon Malarstwa i Rzeźby", NCK, Kraków 2008 – indywidualna wystawa malarstwa i rysunku, Galeria w Pałacu Vauxhall, Krzeszowice 2009 – udział w wystawie „Mały Format”, Dominik Rostworowski Gallery, Kraków „W polu widzenia malarza znalazły się, elementy wyodrębnione z przestrzeni powszechnego użytku, pozbawione personalnej przynależności i kompletnie jako takie pozbawione intymności. Skrawki zwyczajności, które mijamy, przechodzimy obok i ponad, wykrojone z czegoś najzupełniej zewnętrznego i obojętnego. Fragmenty ścian z jakimiś skrzynkami elektrycznymi, wiązki kabli, studzienki kanalizacyjne, zatarte pasy na spękanym asfalcie. Wreszcie okna, kawałki przestrzeni pomiędzy światem na zewnątrz i do wewnątrz, oprawione w ramy framug półprzeźroczyste kurtyny pomiędzy tym co zewnętrzne i tym co prywatne, domowe, intymne. Katarzyna Bielec bada zagęszczenia cienia, półcieni i ciemności, refleksy światła na powierzchni szyb, nawarstwienia zasłon i szczeliny w zasłonach, skrawki życia wpisane w ramy tych przestrzeni. Cały repertuar swoich środków malarskich koncentruje autorka na wywołaniu u widza poczucia obecności w obrazie obserwowanych przedmiotów. Nie oznacza to bynajmniej drobiazgowego naturalizmu. Przeciwnie, Bielec jest lapidarna i powściągliwa, przetwarza i syntetyzuje formy. Dąży do czegoś, co nazwałbym wizualną esencją obecności realnego obiektu. Wyraziste przywołanie materialności przedmiotów w obrazach Katarzyny Bielec spotyka się u niej z autonomicznym traktowaniem materii malarskiej. Śmiało kładzie farbę na płótno i uzyskuje duże zróżnicowanie faktur, śladów narzędzia, nasyceń kolorystycznych i walorowych. Ten rodzaj malarskiej intensywności i zagęszczenia jest dla autorki z pewnością nie mniej fascynujący niż zbudowanie odniesień przedmiotowych”. Fragment recenzji autorstwa Mirosława Sikorskiego
Katarzyna BielecPEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Tory kolejowe 2
Rozmiar dzieła:
60x60 cm
Sprawdź skalę
Technika:
Malarstwo
, olej
(malarstwo olejne) to najbardziej popularna technika malarska, polegająca na malowaniu farbami, w skład których wchodzi olej lniany oraz pigmenty. Za podłoże najczęściej służą: płótno, płyta pilśniowa, drewno.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Obrazy olejne werniksuje się za pomocą odpowiedniego roztworu żywicznego, który uintensywnia oraz ożywia farbę, a także ją zabezpiecza przed wpływem warunków atmosferycznych.
Jest to dość kosztowna technika, ale daje dużą swobodę w doborze i mieszaniu farb, uzyskiwaniu efektu matu lub błysku oraz tworzenia faktur. Umożliwia również retuszowanie obrazu poprzez nakładanie kolejnych warstw farby.
Obrazy olejne charakteryzują się dużą trwałością.
Rok powstania:
2008
ID dzieła:
970
2720 PLN
Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki
Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot
Dodatkowe informacje

Artysta:
Katarzyna Bielec
Urodziła się 1979 r. W latach 1995-2000 uczęszczała do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie, gdzie uzyskała dyplom z wystawiennictwa. Studiowała na Wydziale Malarstwa krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych w latach 2001 - 2006. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w pracowni prof. Leszka Misiaka. Pracę magisterską stanowiły także dwa aneksy: z rysunku pod kierunkiem prof. Teresy Kotkowskiej - Rzepeckiej i z papieru unikatowego - ręcznie czerpanego, pod kierunkiem adj. Małgorzaty Buczek. Jest członkiem ZPAP. Główną sferą jej zainteresowań jest malarstwo olejne i fotografia. Uprawia także rysunek i tworzy prace z papieru ręcznie czerpanego. Nagrody i wyróżnienia: 2005 – Stypendium Twórcze im. Jana Szancenbacha na rozwój uzdolnień malarskich. 2006 – Medal Rektora Akademii Sztuk Pięknych w uznaniu za wyróżniającą się pracę dyplomową 2006 – Medal TPSP w Krakowie za pracę dyplomową prezentowaną w Pałacu Sztuki na wystawie wyróżnionych dyplomów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 2007 – Nagroda Klubu Malarzy na wystawie malarstwa „Mały Format 2007” Ważniejsze wystawy: 2006 – indywidualna wystawa malarstwa i papieru unikatowego w Galerii Autorskiej Bronisława Chromego, Kraków 2006 – malarstwo i papier unikatowy – „Debiuty” – wystawa wyróżnionych dyplomów absolwentów ASP w Pałacu Sztuki w Krakowie 2007 – indywidualna wystawa malarstwa – „Okna”, Klub Dziennikarzy „Pod Gruszką”, Kraków 2007 – malarstwo – „Nowi Członkowie ZPAP”, Galeria Pryzmat, Kraków 2007 – indywidualna wystawa malarstwa (z Katarzyną Matschay), Dolny Pałac Sztuki, Kraków 2007 – udział w wystawie “Mały Format 2007”, Galeria Labirynt, Kraków 2007 – uczestnictwo w 5-tych Warszawskich Targach Sztuki 2008 – udział w wystawie "Salon Malarstwa i Rzeźby", NCK, Kraków 2008 – indywidualna wystawa malarstwa i rysunku, Galeria w Pałacu Vauxhall, Krzeszowice 2009 – udział w wystawie „Mały Format”, Dominik Rostworowski Gallery, Kraków „W polu widzenia malarza znalazły się, elementy wyodrębnione z przestrzeni powszechnego użytku, pozbawione personalnej przynależności i kompletnie jako takie pozbawione intymności. Skrawki zwyczajności, które mijamy, przechodzimy obok i ponad, wykrojone z czegoś najzupełniej zewnętrznego i obojętnego. Fragmenty ścian z jakimiś skrzynkami elektrycznymi, wiązki kabli, studzienki kanalizacyjne, zatarte pasy na spękanym asfalcie. Wreszcie okna, kawałki przestrzeni pomiędzy światem na zewnątrz i do wewnątrz, oprawione w ramy framug półprzeźroczyste kurtyny pomiędzy tym co zewnętrzne i tym co prywatne, domowe, intymne. Katarzyna Bielec bada zagęszczenia cienia, półcieni i ciemności, refleksy światła na powierzchni szyb, nawarstwienia zasłon i szczeliny w zasłonach, skrawki życia wpisane w ramy tych przestrzeni. Cały repertuar swoich środków malarskich koncentruje autorka na wywołaniu u widza poczucia obecności w obrazie obserwowanych przedmiotów. Nie oznacza to bynajmniej drobiazgowego naturalizmu. Przeciwnie, Bielec jest lapidarna i powściągliwa, przetwarza i syntetyzuje formy. Dąży do czegoś, co nazwałbym wizualną esencją obecności realnego obiektu. Wyraziste przywołanie materialności przedmiotów w obrazach Katarzyny Bielec spotyka się u niej z autonomicznym traktowaniem materii malarskiej. Śmiało kładzie farbę na płótno i uzyskuje duże zróżnicowanie faktur, śladów narzędzia, nasyceń kolorystycznych i walorowych. Ten rodzaj malarskiej intensywności i zagęszczenia jest dla autorki z pewnością nie mniej fascynujący niż zbudowanie odniesień przedmiotowych”. Fragment recenzji autorstwa Mirosława Sikorskiego

Artysta:
Katarzyna Bielec
Urodziła się 1979 r. W latach 1995-2000 uczęszczała do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie, gdzie uzyskała dyplom z wystawiennictwa. Studiowała na Wydziale Malarstwa krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych w latach 2001 - 2006. Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w pracowni prof. Leszka Misiaka. Pracę magisterską stanowiły także dwa aneksy: z rysunku pod kierunkiem prof. Teresy Kotkowskiej - Rzepeckiej i z papieru unikatowego - ręcznie czerpanego, pod kierunkiem adj. Małgorzaty Buczek. Jest członkiem ZPAP. Główną sferą jej zainteresowań jest malarstwo olejne i fotografia. Uprawia także rysunek i tworzy prace z papieru ręcznie czerpanego. Nagrody i wyróżnienia: 2005 – Stypendium Twórcze im. Jana Szancenbacha na rozwój uzdolnień malarskich. 2006 – Medal Rektora Akademii Sztuk Pięknych w uznaniu za wyróżniającą się pracę dyplomową 2006 – Medal TPSP w Krakowie za pracę dyplomową prezentowaną w Pałacu Sztuki na wystawie wyróżnionych dyplomów Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie 2007 – Nagroda Klubu Malarzy na wystawie malarstwa „Mały Format 2007” Ważniejsze wystawy: 2006 – indywidualna wystawa malarstwa i papieru unikatowego w Galerii Autorskiej Bronisława Chromego, Kraków 2006 – malarstwo i papier unikatowy – „Debiuty” – wystawa wyróżnionych dyplomów absolwentów ASP w Pałacu Sztuki w Krakowie 2007 – indywidualna wystawa malarstwa – „Okna”, Klub Dziennikarzy „Pod Gruszką”, Kraków 2007 – malarstwo – „Nowi Członkowie ZPAP”, Galeria Pryzmat, Kraków 2007 – indywidualna wystawa malarstwa (z Katarzyną Matschay), Dolny Pałac Sztuki, Kraków 2007 – udział w wystawie “Mały Format 2007”, Galeria Labirynt, Kraków 2007 – uczestnictwo w 5-tych Warszawskich Targach Sztuki 2008 – udział w wystawie "Salon Malarstwa i Rzeźby", NCK, Kraków 2008 – indywidualna wystawa malarstwa i rysunku, Galeria w Pałacu Vauxhall, Krzeszowice 2009 – udział w wystawie „Mały Format”, Dominik Rostworowski Gallery, Kraków „W polu widzenia malarza znalazły się, elementy wyodrębnione z przestrzeni powszechnego użytku, pozbawione personalnej przynależności i kompletnie jako takie pozbawione intymności. Skrawki zwyczajności, które mijamy, przechodzimy obok i ponad, wykrojone z czegoś najzupełniej zewnętrznego i obojętnego. Fragmenty ścian z jakimiś skrzynkami elektrycznymi, wiązki kabli, studzienki kanalizacyjne, zatarte pasy na spękanym asfalcie. Wreszcie okna, kawałki przestrzeni pomiędzy światem na zewnątrz i do wewnątrz, oprawione w ramy framug półprzeźroczyste kurtyny pomiędzy tym co zewnętrzne i tym co prywatne, domowe, intymne. Katarzyna Bielec bada zagęszczenia cienia, półcieni i ciemności, refleksy światła na powierzchni szyb, nawarstwienia zasłon i szczeliny w zasłonach, skrawki życia wpisane w ramy tych przestrzeni. Cały repertuar swoich środków malarskich koncentruje autorka na wywołaniu u widza poczucia obecności w obrazie obserwowanych przedmiotów. Nie oznacza to bynajmniej drobiazgowego naturalizmu. Przeciwnie, Bielec jest lapidarna i powściągliwa, przetwarza i syntetyzuje formy. Dąży do czegoś, co nazwałbym wizualną esencją obecności realnego obiektu. Wyraziste przywołanie materialności przedmiotów w obrazach Katarzyny Bielec spotyka się u niej z autonomicznym traktowaniem materii malarskiej. Śmiało kładzie farbę na płótno i uzyskuje duże zróżnicowanie faktur, śladów narzędzia, nasyceń kolorystycznych i walorowych. Ten rodzaj malarskiej intensywności i zagęszczenia jest dla autorki z pewnością nie mniej fascynujący niż zbudowanie odniesień przedmiotowych”. Fragment recenzji autorstwa Mirosława Sikorskiego
Inne prace artysty
30x35
2380 PLN
25x25
1550 PLN
30x24
1700 PLN
35x50
2250 PLN
35x50
2250 PLN