Antoni KarwowskiPEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Plaża 4
Rozmiar dzieła:
29x29 cm
Sprawdź skalę
Technika:
Malarstwo
, akryl
(malarstwo akrylowe) - to rodzaj farby, której rozcieńczalnikiem jest woda, ale po wyschnięciu jest wodoodporna; nieszkodliwa dla środowiska i nietoksyczna; tworzy gładkie i lśniące powierzchnie. Charakteryzuje się wysoką trwałością i odpornością na czynniki środowiska. Może być kładziona gruba tworząc wypukłe faktury lub cienko przezroczystymi warstwami.
Akrylami można malować praktycznie na każdej powierzchni: na płótnie, papierze, desce.
Akrylami można malować praktycznie na każdej powierzchni: na płótnie, papierze, desce.
Rok powstania:
2024
ID dzieła:
10035
560 PLN
Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki
Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot
Dodatkowe informacje
Artysta:
Antoni Karwowski
Studia na Wydziale Sztuk Pięknych Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. Aktywność artystyczna w zakresie: malarstwo, performance. Uczestnik kilku edycji forum OST-WEST w Niemczech oraz międzynarodowych projektów min. Selfportrait (Rosario, Santa Fe – Argentyna, Neapol - Włochy) Bridge Ost-West (Belgia, Holandia, Niemcy) Salz arm (Berlin) Gaia Cztery Żywioły Gerlesborg (Szwecja) Graspiloten (Broellin – Niemcy) Hybrid project (Münster - Niemcy) Kophar surreal (Berlin) Coincidence (Kolonia - Niemcy) Waiting (Aarhus – Dania) Distance 777(Kolonia-Niemcy) Performance S-pur (Siegburg - Niemcy) Raumtrieb 2001 (Berlin) Horizon, Lünen (Niemcy) Sound performance festival – Münster (Niemcy) Motion - Berlin Ultramarine - Greifswald (Niemcy) Wybrane wystawy, realizacje: 2008 - „Rhythm and blue”, Galerie Anders, Lünen (Niemcy) 2008 - „Portret podwójny”, Centrala - Świnoujście 2007 - „Horizon”, Lünen (Niemcy) 2007 - „SELF”, Galeria ZERO, Berlin 2006 - „Selfportrait” – (Santa Fe, Rosario – Argentyna, Neapol – Włochy) 2005 - Sound performance festival - Münster 2005 - „Galerie automatique” - Szczecin-Berlin-Strasburg 2005 - „Art Platform” – Tel Aviv (Izrael) 2005 – „ART POZNAŃ 2005”, targi sztuki (performance, dokumentacja) 2004 – „Amsterdam – Artedam”, wystawa malarstwa galeria „Steel Forest” - Warszawa 2004 – „Kolor wyzwolony” wystawa malarstwa - Oer Erkenschwick (Niemcy) 2004 - "Motion" - Berlin 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Anders", Lünen (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie von Knobelsdorf", Hamburg 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Am Dom Platz", Münster (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Reimus ", Essen (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, Berliner Landtag, Berlin 2002 - “Distance 777", Galerie 68elf, Kolonia (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, "PCK Galerie", Schwedt (Niemcy) 2001 - “Coincidence",Europejskie Centrum Kultury “IGNIS", Kolonia (Niemcy) 2001 - “Kophar Surreal", Berlin 2001 - “Kunst am limit", Pussy Galore, Berlin 2001 - “Art beyond limits", Vierraden (Niemcy) 2001 - “RAUMTRIEB 2001", Berlin. 2001 - Wystawa malarstwa, “Reimus Galerie", Essen (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, Ostholstein Museum, Eutin (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, "Galerie Am Dom Platz", Munster (Niemcy) 1998 - “Forum Ost-West", obiekty, Leichlingen (Niemcy) 1998 - Wystawa malarstwa, "Galerie Anders", Lunen (Niemcy) 1998 - "Średniowieczna anatomia", obiekty, "Ermelerspeicher gallery", Schwedt (Niemcy). 1998 - Wystawa malarstwa "Victoria Haus", Münster (Niemcy) 1994 - “Ptakom", malarstwo, performance, galeria “L", Szczecin 1994 - Wystawa malarstwa, “Anders gallery", Lünen (Niemcy) 1994 - “Obiekty", galeria “Forum", Leverkusen (Niemcy) 1994 - Wystawa malarstwa, galeria “L", Szczecin 1993 - “Ultramarine", malarstwo, Muzeum w Greifswaldzie (Niemcy). 1992 - Projekt “Gaia cztery żywioły”, malarstwo, obiekty, Gerlesborg (Szwecja) 1992 - Wystawa malarstwa, Galeria Miejska, Nakskov (Dania) 1990 - Wystawa malarstwa, "En Garde Gallery", Aarhus (Dania) 1988 - Wystawa malarstwa, “Fine Art Gallery" - Trollhattan (Szwecja) 1988, 1990 - XIV, XV Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, Szczecin 1986 - Wystawa malarstwa “Bridge West and East", Rheinmuseum, Emmerich (Niemcy) 1984 - Wystawa malarstwa, galeria “Nagra malare" Vanersborg (Szwecja) 1981 - “Pomnik parateatru" – Ośrodek Teatru Otwartego “Kalambur", Wrocław \"Antoni Karwowski bazuje na wyrazistości i sile koloru. Intensywny błękit, połyskliwy turkus, świetlista żółć, mieniąca się czerwień i pomarańcz pociągają i zauroczą widza. Artysta używając intensywnej kolorystyki tworzy odurzającą, psychodeliczną atmosferę. W tych, wywierających ogromne wrażenie obrazach, nie chodzi jednakże tylko o czystą grę kolorów bez odniesienia do konkretnych przedmiotów. Przeciwnie ożywia je bogactwo form i linii, które wraz z pełnymi wyrazu barwami tworzą dynamiczną całość.
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Artysta:
Antoni Karwowski
Studia na Wydziale Sztuk Pięknych Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. Aktywność artystyczna w zakresie: malarstwo, performance. Uczestnik kilku edycji forum OST-WEST w Niemczech oraz międzynarodowych projektów min. Selfportrait (Rosario, Santa Fe – Argentyna, Neapol - Włochy) Bridge Ost-West (Belgia, Holandia, Niemcy) Salz arm (Berlin) Gaia Cztery Żywioły Gerlesborg (Szwecja) Graspiloten (Broellin – Niemcy) Hybrid project (Münster - Niemcy) Kophar surreal (Berlin) Coincidence (Kolonia - Niemcy) Waiting (Aarhus – Dania) Distance 777(Kolonia-Niemcy) Performance S-pur (Siegburg - Niemcy) Raumtrieb 2001 (Berlin) Horizon, Lünen (Niemcy) Sound performance festival – Münster (Niemcy) Motion - Berlin Ultramarine - Greifswald (Niemcy) Wybrane wystawy, realizacje: 2008 - „Rhythm and blue”, Galerie Anders, Lünen (Niemcy) 2008 - „Portret podwójny”, Centrala - Świnoujście 2007 - „Horizon”, Lünen (Niemcy) 2007 - „SELF”, Galeria ZERO, Berlin 2006 - „Selfportrait” – (Santa Fe, Rosario – Argentyna, Neapol – Włochy) 2005 - Sound performance festival - Münster 2005 - „Galerie automatique” - Szczecin-Berlin-Strasburg 2005 - „Art Platform” – Tel Aviv (Izrael) 2005 – „ART POZNAŃ 2005”, targi sztuki (performance, dokumentacja) 2004 – „Amsterdam – Artedam”, wystawa malarstwa galeria „Steel Forest” - Warszawa 2004 – „Kolor wyzwolony” wystawa malarstwa - Oer Erkenschwick (Niemcy) 2004 - "Motion" - Berlin 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Anders", Lünen (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie von Knobelsdorf", Hamburg 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Am Dom Platz", Münster (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Reimus ", Essen (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, Berliner Landtag, Berlin 2002 - “Distance 777", Galerie 68elf, Kolonia (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, "PCK Galerie", Schwedt (Niemcy) 2001 - “Coincidence",Europejskie Centrum Kultury “IGNIS", Kolonia (Niemcy) 2001 - “Kophar Surreal", Berlin 2001 - “Kunst am limit", Pussy Galore, Berlin 2001 - “Art beyond limits", Vierraden (Niemcy) 2001 - “RAUMTRIEB 2001", Berlin. 2001 - Wystawa malarstwa, “Reimus Galerie", Essen (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, Ostholstein Museum, Eutin (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, "Galerie Am Dom Platz", Munster (Niemcy) 1998 - “Forum Ost-West", obiekty, Leichlingen (Niemcy) 1998 - Wystawa malarstwa, "Galerie Anders", Lunen (Niemcy) 1998 - "Średniowieczna anatomia", obiekty, "Ermelerspeicher gallery", Schwedt (Niemcy). 1998 - Wystawa malarstwa "Victoria Haus", Münster (Niemcy) 1994 - “Ptakom", malarstwo, performance, galeria “L", Szczecin 1994 - Wystawa malarstwa, “Anders gallery", Lünen (Niemcy) 1994 - “Obiekty", galeria “Forum", Leverkusen (Niemcy) 1994 - Wystawa malarstwa, galeria “L", Szczecin 1993 - “Ultramarine", malarstwo, Muzeum w Greifswaldzie (Niemcy). 1992 - Projekt “Gaia cztery żywioły”, malarstwo, obiekty, Gerlesborg (Szwecja) 1992 - Wystawa malarstwa, Galeria Miejska, Nakskov (Dania) 1990 - Wystawa malarstwa, "En Garde Gallery", Aarhus (Dania) 1988 - Wystawa malarstwa, “Fine Art Gallery" - Trollhattan (Szwecja) 1988, 1990 - XIV, XV Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, Szczecin 1986 - Wystawa malarstwa “Bridge West and East", Rheinmuseum, Emmerich (Niemcy) 1984 - Wystawa malarstwa, galeria “Nagra malare" Vanersborg (Szwecja) 1981 - “Pomnik parateatru" – Ośrodek Teatru Otwartego “Kalambur", Wrocław \"Antoni Karwowski bazuje na wyrazistości i sile koloru. Intensywny błękit, połyskliwy turkus, świetlista żółć, mieniąca się czerwień i pomarańcz pociągają i zauroczą widza. Artysta używając intensywnej kolorystyki tworzy odurzającą, psychodeliczną atmosferę. W tych, wywierających ogromne wrażenie obrazach, nie chodzi jednakże tylko o czystą grę kolorów bez odniesienia do konkretnych przedmiotów. Przeciwnie ożywia je bogactwo form i linii, które wraz z pełnymi wyrazu barwami tworzą dynamiczną całość.
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Antoni KarwowskiPEŁNY REGULAMIN ZAKUPÓW
Plaża 4
Rozmiar dzieła:
29x29 cm
Sprawdź skalę
Technika:
Malarstwo
, akryl
(malarstwo akrylowe) - to rodzaj farby, której rozcieńczalnikiem jest woda, ale po wyschnięciu jest wodoodporna; nieszkodliwa dla środowiska i nietoksyczna; tworzy gładkie i lśniące powierzchnie. Charakteryzuje się wysoką trwałością i odpornością na czynniki środowiska. Może być kładziona gruba tworząc wypukłe faktury lub cienko przezroczystymi warstwami.
Akrylami można malować praktycznie na każdej powierzchni: na płótnie, papierze, desce.
Akrylami można malować praktycznie na każdej powierzchni: na płótnie, papierze, desce.
Rok powstania:
2024
ID dzieła:
10035
560 PLN
Potrzebujemy 24 h na potwierdzenie dostępności dzieła do wysyłki
Podany koszt i czas dostawy obowiązują na terenie Polski
Masz 14 dni na zwrot
Dodatkowe informacje
Artysta:
Antoni Karwowski
Studia na Wydziale Sztuk Pięknych Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. Aktywność artystyczna w zakresie: malarstwo, performance. Uczestnik kilku edycji forum OST-WEST w Niemczech oraz międzynarodowych projektów min. Selfportrait (Rosario, Santa Fe – Argentyna, Neapol - Włochy) Bridge Ost-West (Belgia, Holandia, Niemcy) Salz arm (Berlin) Gaia Cztery Żywioły Gerlesborg (Szwecja) Graspiloten (Broellin – Niemcy) Hybrid project (Münster - Niemcy) Kophar surreal (Berlin) Coincidence (Kolonia - Niemcy) Waiting (Aarhus – Dania) Distance 777(Kolonia-Niemcy) Performance S-pur (Siegburg - Niemcy) Raumtrieb 2001 (Berlin) Horizon, Lünen (Niemcy) Sound performance festival – Münster (Niemcy) Motion - Berlin Ultramarine - Greifswald (Niemcy) Wybrane wystawy, realizacje: 2008 - „Rhythm and blue”, Galerie Anders, Lünen (Niemcy) 2008 - „Portret podwójny”, Centrala - Świnoujście 2007 - „Horizon”, Lünen (Niemcy) 2007 - „SELF”, Galeria ZERO, Berlin 2006 - „Selfportrait” – (Santa Fe, Rosario – Argentyna, Neapol – Włochy) 2005 - Sound performance festival - Münster 2005 - „Galerie automatique” - Szczecin-Berlin-Strasburg 2005 - „Art Platform” – Tel Aviv (Izrael) 2005 – „ART POZNAŃ 2005”, targi sztuki (performance, dokumentacja) 2004 – „Amsterdam – Artedam”, wystawa malarstwa galeria „Steel Forest” - Warszawa 2004 – „Kolor wyzwolony” wystawa malarstwa - Oer Erkenschwick (Niemcy) 2004 - "Motion" - Berlin 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Anders", Lünen (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie von Knobelsdorf", Hamburg 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Am Dom Platz", Münster (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Reimus ", Essen (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, Berliner Landtag, Berlin 2002 - “Distance 777", Galerie 68elf, Kolonia (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, "PCK Galerie", Schwedt (Niemcy) 2001 - “Coincidence",Europejskie Centrum Kultury “IGNIS", Kolonia (Niemcy) 2001 - “Kophar Surreal", Berlin 2001 - “Kunst am limit", Pussy Galore, Berlin 2001 - “Art beyond limits", Vierraden (Niemcy) 2001 - “RAUMTRIEB 2001", Berlin. 2001 - Wystawa malarstwa, “Reimus Galerie", Essen (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, Ostholstein Museum, Eutin (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, "Galerie Am Dom Platz", Munster (Niemcy) 1998 - “Forum Ost-West", obiekty, Leichlingen (Niemcy) 1998 - Wystawa malarstwa, "Galerie Anders", Lunen (Niemcy) 1998 - "Średniowieczna anatomia", obiekty, "Ermelerspeicher gallery", Schwedt (Niemcy). 1998 - Wystawa malarstwa "Victoria Haus", Münster (Niemcy) 1994 - “Ptakom", malarstwo, performance, galeria “L", Szczecin 1994 - Wystawa malarstwa, “Anders gallery", Lünen (Niemcy) 1994 - “Obiekty", galeria “Forum", Leverkusen (Niemcy) 1994 - Wystawa malarstwa, galeria “L", Szczecin 1993 - “Ultramarine", malarstwo, Muzeum w Greifswaldzie (Niemcy). 1992 - Projekt “Gaia cztery żywioły”, malarstwo, obiekty, Gerlesborg (Szwecja) 1992 - Wystawa malarstwa, Galeria Miejska, Nakskov (Dania) 1990 - Wystawa malarstwa, "En Garde Gallery", Aarhus (Dania) 1988 - Wystawa malarstwa, “Fine Art Gallery" - Trollhattan (Szwecja) 1988, 1990 - XIV, XV Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, Szczecin 1986 - Wystawa malarstwa “Bridge West and East", Rheinmuseum, Emmerich (Niemcy) 1984 - Wystawa malarstwa, galeria “Nagra malare" Vanersborg (Szwecja) 1981 - “Pomnik parateatru" – Ośrodek Teatru Otwartego “Kalambur", Wrocław \"Antoni Karwowski bazuje na wyrazistości i sile koloru. Intensywny błękit, połyskliwy turkus, świetlista żółć, mieniąca się czerwień i pomarańcz pociągają i zauroczą widza. Artysta używając intensywnej kolorystyki tworzy odurzającą, psychodeliczną atmosferę. W tych, wywierających ogromne wrażenie obrazach, nie chodzi jednakże tylko o czystą grę kolorów bez odniesienia do konkretnych przedmiotów. Przeciwnie ożywia je bogactwo form i linii, które wraz z pełnymi wyrazu barwami tworzą dynamiczną całość.
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Artysta:
Antoni Karwowski
Studia na Wydziale Sztuk Pięknych Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu. Aktywność artystyczna w zakresie: malarstwo, performance. Uczestnik kilku edycji forum OST-WEST w Niemczech oraz międzynarodowych projektów min. Selfportrait (Rosario, Santa Fe – Argentyna, Neapol - Włochy) Bridge Ost-West (Belgia, Holandia, Niemcy) Salz arm (Berlin) Gaia Cztery Żywioły Gerlesborg (Szwecja) Graspiloten (Broellin – Niemcy) Hybrid project (Münster - Niemcy) Kophar surreal (Berlin) Coincidence (Kolonia - Niemcy) Waiting (Aarhus – Dania) Distance 777(Kolonia-Niemcy) Performance S-pur (Siegburg - Niemcy) Raumtrieb 2001 (Berlin) Horizon, Lünen (Niemcy) Sound performance festival – Münster (Niemcy) Motion - Berlin Ultramarine - Greifswald (Niemcy) Wybrane wystawy, realizacje: 2008 - „Rhythm and blue”, Galerie Anders, Lünen (Niemcy) 2008 - „Portret podwójny”, Centrala - Świnoujście 2007 - „Horizon”, Lünen (Niemcy) 2007 - „SELF”, Galeria ZERO, Berlin 2006 - „Selfportrait” – (Santa Fe, Rosario – Argentyna, Neapol – Włochy) 2005 - Sound performance festival - Münster 2005 - „Galerie automatique” - Szczecin-Berlin-Strasburg 2005 - „Art Platform” – Tel Aviv (Izrael) 2005 – „ART POZNAŃ 2005”, targi sztuki (performance, dokumentacja) 2004 – „Amsterdam – Artedam”, wystawa malarstwa galeria „Steel Forest” - Warszawa 2004 – „Kolor wyzwolony” wystawa malarstwa - Oer Erkenschwick (Niemcy) 2004 - "Motion" - Berlin 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Anders", Lünen (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie von Knobelsdorf", Hamburg 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Am Dom Platz", Münster (Niemcy) 2003 - Wystawa malarstwa, “Galerie Reimus ", Essen (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, Berliner Landtag, Berlin 2002 - “Distance 777", Galerie 68elf, Kolonia (Niemcy) 2002 - Wystawa malarstwa, "PCK Galerie", Schwedt (Niemcy) 2001 - “Coincidence",Europejskie Centrum Kultury “IGNIS", Kolonia (Niemcy) 2001 - “Kophar Surreal", Berlin 2001 - “Kunst am limit", Pussy Galore, Berlin 2001 - “Art beyond limits", Vierraden (Niemcy) 2001 - “RAUMTRIEB 2001", Berlin. 2001 - Wystawa malarstwa, “Reimus Galerie", Essen (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, Ostholstein Museum, Eutin (Niemcy) 1999 - Wystawa malarstwa, "Galerie Am Dom Platz", Munster (Niemcy) 1998 - “Forum Ost-West", obiekty, Leichlingen (Niemcy) 1998 - Wystawa malarstwa, "Galerie Anders", Lunen (Niemcy) 1998 - "Średniowieczna anatomia", obiekty, "Ermelerspeicher gallery", Schwedt (Niemcy). 1998 - Wystawa malarstwa "Victoria Haus", Münster (Niemcy) 1994 - “Ptakom", malarstwo, performance, galeria “L", Szczecin 1994 - Wystawa malarstwa, “Anders gallery", Lünen (Niemcy) 1994 - “Obiekty", galeria “Forum", Leverkusen (Niemcy) 1994 - Wystawa malarstwa, galeria “L", Szczecin 1993 - “Ultramarine", malarstwo, Muzeum w Greifswaldzie (Niemcy). 1992 - Projekt “Gaia cztery żywioły”, malarstwo, obiekty, Gerlesborg (Szwecja) 1992 - Wystawa malarstwa, Galeria Miejska, Nakskov (Dania) 1990 - Wystawa malarstwa, "En Garde Gallery", Aarhus (Dania) 1988 - Wystawa malarstwa, “Fine Art Gallery" - Trollhattan (Szwecja) 1988, 1990 - XIV, XV Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego, Szczecin 1986 - Wystawa malarstwa “Bridge West and East", Rheinmuseum, Emmerich (Niemcy) 1984 - Wystawa malarstwa, galeria “Nagra malare" Vanersborg (Szwecja) 1981 - “Pomnik parateatru" – Ośrodek Teatru Otwartego “Kalambur", Wrocław \"Antoni Karwowski bazuje na wyrazistości i sile koloru. Intensywny błękit, połyskliwy turkus, świetlista żółć, mieniąca się czerwień i pomarańcz pociągają i zauroczą widza. Artysta używając intensywnej kolorystyki tworzy odurzającą, psychodeliczną atmosferę. W tych, wywierających ogromne wrażenie obrazach, nie chodzi jednakże tylko o czystą grę kolorów bez odniesienia do konkretnych przedmiotów. Przeciwnie ożywia je bogactwo form i linii, które wraz z pełnymi wyrazu barwami tworzą dynamiczną całość.
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Częstym motywem prac Karwowskiego jest jeden z pra-tematów w malarstwie – akt kobiecy. Temat ten konsekwentnie, w różnych konfiguracjach pojawia się jako symbol zmysłowości, nie do końca wytłumaczalnego pra-instynktu i idei mistycznego niezgłębienia.
Przy bliższej obserwacji, oswojeniu się z kolorem i jego intensywnością, zauważymy, że jesteśmy wprowadzani w świat intensywnych emocji, przeżyć i niespodziewanych doznań. Swoboda z jaką Antoni Karwowski odsłania i przekłada na język malarstwa kolejne warstwy swojej wyobraźni stanowi o sile jego obrazów.\"
Andrea Fink, Dortmund
\"Malarstwo Antoniego Karwowskiego to fascynacja kolorem. Artysta uwalnia kolor i czyni go obiektem samym w sobie. Przedmioty, postacie, są zaledwie pretekstem do wykorzystania koloru jako swoistego \"tematu\" w obrazie. Jeżeli używa ultramaryny, błękitu czy zieleni, to w pewnych fragmentach obrazu ich świetlistość i nasycenie bliskie jest efektom, jakie towarzyszą oglądaniu witraży.
Obrazy Antoniego Karwowskiego intrygują, uwodzą kolorem, światłem, ich odbiór wymaga czasu, bliższego kontaktu, dopiero wtedy odsłaniają pełną gamę użytych środków wyrazu.\"
Hartvig Hansen, Aarhus
\"Z tych obrazów spływa, wykreowane niezwykłym opanowaniem warsztatu, kolorowe światło, którego metaforyka nadaje elementom figuratywnym, magiczne, nadrealne znaczenie. Siłą tego malarstwa, poza świetlistym kolorem jest bogactwo znaczeń i symboli, szczególna wielowarstwowość, przez co obrazy Antoniego Karwowskiego są dalekie od prostej, jedynie dekoracyjnej funkcji.\"
Susanne Graff, Berlin
Inne prace artysty
95x90
3500 PLN
75x75
2800 PLN
95x85
3500 PLN
70x70
2520 PLN
95x90
3500 PLN